2.5TD omega sammuilee

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
Mosse-
'Kadett'
'Kadett'

2.5TD omega sammuilee

Viesti Kirjoittaja Mosse- »

Auto on vuosimallia 2000 ja ajettu 320tkm. Auto sammuilee tyhjäkäynillä ja saa sahata aina kauan startatessa. Ja nämä oireet tulee aina kun naftaa on jälellä noin neljännes tankkia. Onko mahdollisesti mennyt siirtopumppu vaikka se on vaihdettu edellisen omistajan mukaan n:2v sitten.
Omega 2.5td -00
Juzzi
OCF Luisukunkku 2009
OCF Luisukunkku 2009
Viesti:

Re: 2.5TD omega sammuilee

Viesti Kirjoittaja Juzzi »

Jos toimii täydellä tankilla niin vika on siirtopumpussa.
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Kojootti5
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Kojootti5 »

Itselläni sama ongelma, Ja siirtopumppu pari viikkoa vanha. Joko ostin valmiiksi paskan pumpun tai sitten asennuksessa on jotain mennyt vikaan. Minulla alkaa oireilemaan kuitenkin jo puolella tankilla (ehkä, ei ole kuin yhden tankin kerennyt ajamaan)
nova
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja nova »

mulla kun auto seisoo pidenpää saa startata tosi kauan. eikä ilmausruuvista tule mitään.tankki on täysi löpöö kai se pumppu on paskana,vai voisko olla tukossa.
ouppelixi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja ouppelixi »

nova kirjoitti:mulla kun auto seisoo pidenpää saa startata tosi kauan. eikä ilmausruuvista tule mitään.tankki on täysi löpöö kai se pumppu on paskana,vai voisko olla tukossa.
Pumppujen maksimi kesto ikä yleensä n. 200 tkm. voi mennä aiemminkin ja jos kestää pidempään niin :worship: ... Uusi pumppu säiliöön ja uusi vielä ylivuotoletkut. :yes:
Ascona 2.0 S vm. 1980
Vastaa Viestiin