XciD kirjoitti:Haha, Tuksutin. Toi on kyllä ihana nainen! Tästä on hyvä lähteä nollaamaan pää juhannuksena.
Yleensä homma menee niin että järki, ja kauneus ei kulje yhdessä ja samassa paketissa... YLEENSÄ...
Ja Killroy voi mennä kiikuttelemaan munalukkoaan muualle.
JUHANNUKSET KAIKILLE!
Vaan jospa Killroy laittaakin omat munansa lukkoon...ajatteli vain ilmoittaa siitä täälläkin...
Mahtasippa olla viisainta mun kohalla...
Ja sori XciD. En tienny et Tuksu on sun heikko kohta
Ja varmaan kuuluis tonne tyhmiä kysymyksiä topikkiin, mut eikö palomuuriin tai johonki virustorjuntaan olis mahollista saada Tuksu suodatinta?
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Veikka kirjoitti:No voishan tuota kerran polokasta
Maihareilla naamaan Tuksu olis tänään rmj:ssä
Näyttää siltä että sitä on jo polokastu...
Tai sitte sitä on vasikka potkassu pienenä.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
^käydään sitten kippistämässä 150v bileissä. Heitä privaa niin vaihdetaan yhteytiedot.
...Mutta eikös tuo ole sitä tasa-arvoa niin eletään sitten naisten kanssa yhtä pitkään (kun saadaan katella ihan tutkimuksiin vedoten noita kannuja). (kun keski arvoihin viitaten naiset elää kuitenkin miehiä pidempään)