G astran koelaudan polttomo..apuva
Nonni. Just kun tulee pimeät ajat niin piti perkule polttimon kärähtää. Eli nyt hjälppiä arvon asiantuntiat. Polttimo on lämmönsäätäjän ja sisäilmankierto nappien takana. Toisinsanoen siinä saakelin vaikeasti irroitettavan konsolin takana
Onko tuohon mitään helpompaa konstia olemassa kuin, että ruveta nyt repimään se saakelin kansi siitä auki? Onhan siinä säätimien alla se pikku kotelo jonka saa pois mutta pääseekö siitä käsiksi siihen polttimoon?
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
moi
itse koie saman tilanteen noin 2kk. sitten.
itse keksin poistaa hanskalokeron eli sen apukuskin puoleisen alahärdellin kokonaan pois olisko 6 torx-ruuvia.
sit se pieni lokero pois mistä just käsi mahtuu siinä lämppärin säätimien alapuolela.
sit vain tein polttimon vaihtokalun pienestä vanhasta hylsästä ja pienen peilin avulla sompailin ne polttimot pois.
ja uudet tilalle:)
se mun työkalu oli sit jatkovarrellinen ja sieltä hanskalokeron puolelta onnistuin ujuttelemaan.mut kädet verillä siinä sai olla ja meni 3 tuntia about aikaa:)
oli kaikki 3 poltinta pienillä muovikannoilla menneet rikki.
itse koie saman tilanteen noin 2kk. sitten.
itse keksin poistaa hanskalokeron eli sen apukuskin puoleisen alahärdellin kokonaan pois olisko 6 torx-ruuvia.
sit se pieni lokero pois mistä just käsi mahtuu siinä lämppärin säätimien alapuolela.
sit vain tein polttimon vaihtokalun pienestä vanhasta hylsästä ja pienen peilin avulla sompailin ne polttimot pois.
ja uudet tilalle:)
se mun työkalu oli sit jatkovarrellinen ja sieltä hanskalokeron puolelta onnistuin ujuttelemaan.mut kädet verillä siinä sai olla ja meni 3 tuntia about aikaa:)
oli kaikki 3 poltinta pienillä muovikannoilla menneet rikki.
Vectra B 2.0 Sport caravan -98