Uusien penkkien asennus ongelma vm.83 ascoon
Hankin juuri S asconan ja siinä on nuo ihmelliset penkin kiinitys systeemit. Tarkoitus olisi laittaa paremmat penkit, mutta onko se penkin kiinitys sitten laillinen jos minä teen itse uudet kiinitys pisteet vai onko jokin muu mahdollisuus. Menin nimittäin itse epävarmaksi luettuani asetusta ajoneuvosta ja varusteista kun siellä höpistiin penkkien kiinityksen kohdalla EY pykälistä yms. (Asetus löytyy esim. ffp:n sivuilta ja penkkipykälä on muistaakseni §60)
Penkit on kyllä irti ja on niissä neljä pulttia, mutta kun ne pultit on siinä penkin etupuolella. Kiinitys systeemi on penkeissä lattiaan sama kuin D kadetissa ja siinäpä se ongelma onkin.
Nämä penkit ovat alkup. asconan ja minun nähdäkseni näihin alkuperäisiin kiinnitys/kiskohärveleihin ei saa uusia penkkejä kiinni niin että pystyisin käyttämään esim. E-kadetin kiskojärjestelmää. Siinä se onkelma nyt on
<font size=-1>[ This Message was edited by: T9R on 2003-09-29 10:40 ]</font>
Nämä penkit ovat alkup. asconan ja minun nähdäkseni näihin alkuperäisiin kiinnitys/kiskohärveleihin ei saa uusia penkkejä kiinni niin että pystyisin käyttämään esim. E-kadetin kiskojärjestelmää. Siinä se onkelma nyt on
<font size=-1>[ This Message was edited by: T9R on 2003-09-29 10:40 ]</font>