Lähivalot mykkänä...auto vectra b vm 99
Lähivalot mykkänä...auto vectra b vm 99
Eli autossa ei pelaa lähivalot normaalisti.
Katkaisijan ollessa o-asennossa palaa siis vain parkit(normaasti pitäisi plaa ne lähivalot...),käännettäessä lähivalo asentoon valot sitten syttyvät normaalisti.
Onko siis mennyt jokin rele valoilta tms. ?
Ja missä ko. ongelmanaiheutta majailee ja mitä maksaa tai pystyykö sitä korjaan ??
Eli autossa ei pelaa lähivalot normaalisti.
Katkaisijan ollessa o-asennossa palaa siis vain parkit(normaasti pitäisi plaa ne lähivalot...),käännettäessä lähivalo asentoon valot sitten syttyvät normaalisti.
Onko siis mennyt jokin rele valoilta tms. ?
Ja missä ko. ongelmanaiheutta majailee ja mitä maksaa tai pystyykö sitä korjaan ??
Nyt jätkät puolen sivun pituinen novelli aiheesta "miten valorele tinattavaksi". Vaikuttaa pahasti siltä, että henkilökohtainen kekseliäisyyteni ei riitä. Justiinsa tunnin könysin ja rele löytyi ja johtokin irtosi, mutta ite rele? Ei löydy sopivaa ruumiinosaa eikä työkalua. Mitä häh, olisko pitänyt kiskoa releen sisukset johdon mukana ulos?
Omassa ko. rele oli siis kiinni jossain pellissä siellä kojelaudan sisässä,itsellä releen "kiinnitysmekanismi" hajosi irrottaessa relettä siitä pellistä.
Näet varmasti releen hyvin kun meneet makuu asentoon kuskin jalkatilaan(ei pakko tunkea koko miehistä olemusta sinne
,ainakan itseäni en kuskin jalkatilaan saanut sullottua ) ja avaat siis sen sulakerasian metalliklipsin ja raotat reilusti sulakerasiaa siellä syvällä se rele sitten pilkistää johtoen seassa..
Itse avitin pienellä mensselillä releen irti liittimestä ja irtosi se kyllä sieltä ihan jees.
Itse etsin ensin ko.relettä sulakerasian välittömastä läheisyydestä mutta se on siis n. 20cm sulakerasiasta ylöspäin..
Toivottavasti auttoi..
<font size=-1>[ This Message was edited by: veku on 2003-09-30 22:24 ]</font>
Näet varmasti releen hyvin kun meneet makuu asentoon kuskin jalkatilaan(ei pakko tunkea koko miehistä olemusta sinne
Itse avitin pienellä mensselillä releen irti liittimestä ja irtosi se kyllä sieltä ihan jees.
Itse etsin ensin ko.relettä sulakerasian välittömastä läheisyydestä mutta se on siis n. 20cm sulakerasiasta ylöspäin..
Toivottavasti auttoi..
<font size=-1>[ This Message was edited by: veku on 2003-09-30 22:24 ]</font>
<a href="http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... >Täältähän se selostus löytyy, referaattina. </a>On 2003-09-30 21:02, rgs1 wrote:
Nyt jätkät puolen sivun pituinen novelli aiheesta "miten valorele tinattavaksi". Vaikuttaa pahasti siltä, että henkilökohtainen kekseliäisyyteni ei riitä. Justiinsa tunnin könysin ja rele löytyi ja johtokin irtosi, mutta ite rele? Ei löydy sopivaa ruumiinosaa eikä työkalua. Mitä häh, olisko pitänyt kiskoa releen sisukset johdon mukana ulos?