Nohin aikoihin olin vanetellajaakala kirjoitti:joku nosteli a vectrasta lapaa launeen mäkkärin kohilla, en ihan kerenny takas morottaa ku olin liian hidas, ihmettelin vaa kun jotai tavaraa tais olla katolla? Clubin tarra tais olla takalasis, kuka oli?ja oliko bäri astralla siin ison tien valois? noin 15 vaille viis molemmat...
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Skeidett suonenjoella viikonloppuna, vai kenellä se keltanen leoni oli ??
Evo 500
Passat 1.9 TDI 4motion
Passat 1.9 TDI 4motion
Atb ja Kume 3tiellä...........ohitti Nurmijärven kohdilla 
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Aika nopeeta toimintaa, mä sain just vasta foorumin aukiteemuk kirjoitti:Atb ja Kume 3tiellä...........ohitti Nurmijärven kohdilla
mulla oli jo valmiiks foorumi aukiAtB kirjoitti:Aika nopeeta toimintaa, mä sain just vasta foorumin aukiteemuk kirjoitti:Atb ja Kume 3tiellä...........ohitti Nurmijärven kohdillamietittiinkin et kumpikohan oli ratissa
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Ei pysty ymmärtämään että makemu tuloo aina vastaan ku oon avella mutta ei ikänä ku on vectra alla.... tänäänki tuos törnävänkirkon mutkas joskus viiden jälkeen tuli vastaan. ja tietenki olin avella...
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Sami.L bongasin ensin pihalta ja piti melkee tehä hetimmiten uukkari ja käyä ihan pihassa asti porinoilla.
Perjantaina sitte poika istuu asconan etupenkillä ja karjalapullo käessä kuuntelemassa hirveetä poppia.
Perjantaina sitte poika istuu asconan etupenkillä ja karjalapullo käessä kuuntelemassa hirveetä poppia.
Juuu porinoitu onSpeedvelvet kirjoitti:Sami.L bongasin ensin pihalta ja piti melkee tehä hetimmiten uukkari ja käyä ihan pihassa asti porinoilla.
Opel Signum 2.0T 
Taas bongattu KET-2, tuli tällä kertaa vastaan hämeenlinnan kohdalla!
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Tulipa käytyä taas Sami.L vanhusta kattomassa, piti antaa tekovirtaa kun vanhuksesta meinasi kunto loppua. 
Nipe bongattu työpaikkansa pihasta kun pysähdyttiin discmanialle kiekkoja ostamaan tampereella 
^Luinkin jostain että ootte menossa Discmanille ja mietin et ihan ku oisin nähny sen kyltin joskus jossain.. oli se sitten siinä lähistöllä 
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
AtB ja Kume bongattuAtB kirjoitti:Nipe bongattu työpaikkansa pihasta kun pysähdyttiin discmanialle kiekkoja ostamaan tampereella
Juheksi oli hetki sitten Laukaantiellä. Ajoin vastaan koekilpisellä Corollalla. 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Wlle:n omega bongattu ilmeisesti kotipihastaan pari minuuttia sitten.
Tähän naapuriin tultiin...
Tähän naapuriin tultiin...