Mistäs sen hankit? Minä siis se nicklaksen kaveri joka siellä silloin sulle huuteli siitärb26dett kirjoitti:Laittelimpa tänään powerflexin moottorin tukikumin kun tän niklas89:n h astra kaveri siitä vihjaili. En tiedä vaikuttiko käytännössä mitään mut kai se kiva on nyt.Ostin samalla eteen alatukivarsien puslat, jos huomenna jaksais kiinnitellä niin pääsis ajeleen kovempaa jonnekin kun ei enää vetelis niin pahasti.
Opel Astra G -98 "My lil` racecar/lowrider"
Re: Opel Astra G -98 "My lil` racecar/lowrider"
G.T.S kirjoitti:Mistäs sen hankit? Minä siis se nicklaksen kaveri joka siellä silloin sulle huuteli siitärb26dett kirjoitti:Laittelimpa tänään powerflexin moottorin tukikumin kun tän niklas89:n h astra kaveri siitä vihjaili. En tiedä vaikuttiko käytännössä mitään mut kai se kiva on nyt.Ostin samalla eteen alatukivarsien puslat, jos huomenna jaksais kiinnitellä niin pääsis ajeleen kovempaa jonnekin kun ei enää vetelis niin pahasti.
Ookei.
Alatukivarsien puslille tuli hintaa 100e.
WARNING
Insanity has replaced reason in construction and design of this vehicle
No mitä viimeks toi enne mulle tilas noita osia niin courtneyllä kesti toimittaa noin 4-5päivää tavarat et ei silleen paha aika. Mut ei silti paha hinta. Ei mullakaan heti istunut et piti hiukan venyttää et meni kun nuo uudet kumit laitoin kun meni hiukan tiukaks. Ja aivan varmasti ois Powerflexillä ollut eihän se mitään tarkoita et mikä kone on. Et onhan ihan peru 2.0 omegaankin niillä puslia eikä sekään mikään ralli kone ole.rb26dett kirjoitti:G.T.S kirjoitti:Mistäs sen hankit? Minä siis se nicklaksen kaveri joka siellä silloin sulle huuteli siitärb26dett kirjoitti:Laittelimpa tänään powerflexin moottorin tukikumin kun tän niklas89:n h astra kaveri siitä vihjaili. En tiedä vaikuttiko käytännössä mitään mut kai se kiva on nyt.Ostin samalla eteen alatukivarsien puslat, jos huomenna jaksais kiinnitellä niin pääsis ajeleen kovempaa jonnekin kun ei enää vetelis niin pahasti.
Ookei.Euroracingiltä Hyrylästä/Lahelasta. Ajattelin eka että olisin tilannut aitoa courtenay kamaa vihdoinkin autooni mutta toimitusajat varmasti yli mun armeijan alkamisen.
Hintaa sillä oli 26e mut mietin että olikohan se nyt ihan oikea kun se ei oikein istunu sinne... Voi olla ettei Powerflexillä edes odoteta kenenkään vaihtavan ykskutoseen mitään tukikumeja.
Alatukivarsien puslille tuli hintaa 100e.
Etkös muuten aikasemmin tiennyt kuka olen? Luulin et ekalla kerralla tajusit kun tulin jutteleen.
G.T.S kirjoitti: Etkös muuten aikasemmin tiennyt kuka olen? Luulin et ekalla kerralla tajusit kun tulin jutteleen.
En tiennyt.
No olisi ne courtenayn kamat varmaan just ja just perjantaiksi ehtinyt, mitä luultavimmin maanantaiks milloin mun pitää jo mennä santikseen.
WARNING
Kyl se vaan on matala vehje
Aika härskit ne keltaiset kalvot. Miten mä olin katsovinani, ettei olisi ollut koko umpiossa? Vai olinko vaan liian väsynyt tänään... 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Nalen kirjoitti:Kyl se vaan on matala vehjeAika härskit ne keltaiset kalvot. Miten mä olin katsovinani, ettei olisi ollut koko umpiossa? Vai olinko vaan liian väsynyt tänään...
Ei ole kalvoa koko umpion täydeltä, yläreunan "luomen" jätin kalvottamatta, häijympi noin.
WARNING
Sit kannattaa laittaa luomet. Astra onki oikeestaa ainoo mihin valoluomet sopii.
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
oopelixi kirjoitti:Sit kannattaa laittaa luomet. Astra onki oikeestaa ainoo mihin valoluomet sopii.
Niinhän se on... En vain periaatteen vuoksi harrasta erillisiä luomia.
WARNING
Sit ne pitää hitsata. =)
Miks Ford on keksitty? Ettei Opel olis maailman paskin auto!
oopelixi kirjoitti:Sit ne pitää hitsata. =)
Joo... Mutta auton vaihto mielessä silloin tällöin niin taitaa jäädä ei-bolt-on rakennelmat tekemättä.
WARNING
no kannattaakos sillo ees ne bolt-on rakennelmatkaan?
kannattaa tottakai. Ei ole niin iso työ saada niitä paikalleensampeli kirjoitti:no kannattaakos sillo ees ne bolt-on rakennelmatkaan?
WARNING
Minkä kokoinen pala lamin-x:ää riittää etuvalojen kalvotukseen?
itse tilasin hollannista kaks siivua 80x40 palaa muistaakseni ja molemmat meni mutta yli jäi jonkun verran
WARNING
noniin. Armeijaa jäljellä enää 15 viikkoa, jonka jälkeen pääsee taas autoa rakentelemaan. Nyt meinasin kyllä että kunhan saan auton katsastettua voisi maalata tuon ja korjata ruosteet takakaaresta. Väriehdoituksia? Meinasin itse mattamustaa tai nato oliivia. Myös joku naamiointikuvio olisi hyvä
WARNING