Mutta nuo kolme olivat vain niin huvittava kolmikko kun olivat samalla hintalapulla varustettuja.
Etenkin se 2010 Camaro SS, joka on siis 30000 dollarin auto uutena USA:ssa. Esimerkiksi toi mun GTO oli uutena USA:ssa 5 vuotta sitten 35000 dollarin auto... Kuutoskoneellahan uusi Camaro lähtee USA:ssa n. 22000 dollarilla... Mutta siis 85000 euroa 30000 dollarin autosta???
Ai olihan se sentään 997. 997 valmistus kyllä aloitettiin vasta 2005 alkuvuodesta. 996 malliakin on 2005 vuodella vielä, että sinänsä jännä tuo vuosiluku.
ata kirjoitti:...ja kolmantena oli 2010 Chevrolet Camaro SS (401 hv). Se mikä tästä rivistä teki hassun, oli että jokaisen hinta oli sama, 85000 euroa... Camaro on hieno, mutta siitä älytön ylihinta.
En ostanut niistä mitään sitten... (joo melkein ostin heh heh) Camaroa piti kyllä katsella vähän enemmän. Hienohan se on, mutta ei tolla hinnalla, jotenkin muutenkin tuntui halvemmalta autolta kuin vaikka tuo oma GTO (no halvempihan se Camaro USA:ssa ainakin onkin).
Niin tuolla 85t€ voisi tuoda Jenkeistä kolme-neljä kappaletta kyseisiä autoja (paitsi, että tuosta karvalakista joutuisi tinkimään ).
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Tosin tuo kromattu laturi herätti vähän hilpeyttä. Kaikkihan tietää sanonnan "If it doesnt run, crome it". Ja tuohan sattu olee Delcon laturi...
Eikös siinä yhdes ZZTOP:in levyn kannes oo tollanen..
Taitaapi olla useammassaki kuin vain yhessä....
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)