apulaite hihna sutii
apulaite hihna sutii
juu velho juttu kun on uusi remmi niin lyö sutia... ??? onko jotain eroja alkuperäiseen kun ostin motonetistä.... jos sillä sutii.. mutta sitten kun on vähän aikaa käynyt/lämmennyt kone niin hukkuu sutiminen
Re: apulaite hihna sutii
mistä moottorista se niin sutii. ei tuosta ihan selvinnyt.
opel vectra c 2,2 gts
Nämä on niin mahtavia kun otsikot on päin SENSUROITU ja itse viestit yhtä "hyviä"..
Jos me ennustajoita oltaisiin niin mä ainakin ajelisin tämmöisellä:

Eli ne auton tiedot olis aika kiva tietää, jotta auttaminen olisi helpompaa/mahdollista..

Eli ne auton tiedot olis aika kiva tietää, jotta auttaminen olisi helpompaa/mahdollista..
Hyvältä näyttää to Ooppelin uusi Insignia-coupe. Calibran tilalle onkin jotain jo saatava!
Ooppeli ei ruostu!
Vectra 2,0 CD Sport '97
Vectra 2,0 CD Sport '97
^No eihän tollasella volkkarilla ajais hullukaan 
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Torikassilta tosiaan näyttää... ei taida uskaltaa isommalle tielle lähteä tuolla.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ite en oo kyllä remminvaihdolla vielä saanut autoa sutimaan.
Ostit vissiin jonkun viriviriremmin?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
älkää pojat moittiko mun vaimon autoa, eihän tarja kehtaa ajaa lähikauppaan kun muutenkin on mopoautoksi sanottu.
opel vectra c 2,2 gts
Ei vittu että repesinTJT kirjoitti:Ite en oo kyllä remminvaihdolla vielä saanut autoa sutimaan.
haha!! mitähän olen taas kirjoitellut.... täytys varmaan nukkua vähän enempi öisin kun sekoilee noin pahasti
mutta minkäs teet kun töihin täytyy mennä
no mutta asiaan joo v6 2,5 b vekku ja uusi apulaite hihna paikallaan mutta meinaa luistaa... onkohan motonetin remmi jotenkin susi että onko vaan paree laittaa alkuperäinen.. ei kerkiä viel tutkii sen paremmin mutta jos sunnuntaina tai joskus.. roiskin vähän sinne kitka-sprayta mutta ei tuntunut olevan vaikutusta..
ja lmb-58 käyttäjälle laturi tutkittu sähkömiehen toimesta ja säädin laitettu pitäs olla kunnossa muka mutta ei.. no ostin boschin 100a laturin laitoin sinne niin rupes lataa.. velho homma.. mutta kunnossa on nyt..kyllä sen kanssa hölmöiltiin taas kiitos "ammattitaitoisen" sähkömiehen!
no mutta asiaan joo v6 2,5 b vekku ja uusi apulaite hihna paikallaan mutta meinaa luistaa... onkohan motonetin remmi jotenkin susi että onko vaan paree laittaa alkuperäinen.. ei kerkiä viel tutkii sen paremmin mutta jos sunnuntaina tai joskus.. roiskin vähän sinne kitka-sprayta mutta ei tuntunut olevan vaikutusta..
ja lmb-58 käyttäjälle laturi tutkittu sähkömiehen toimesta ja säädin laitettu pitäs olla kunnossa muka mutta ei.. no ostin boschin 100a laturin laitoin sinne niin rupes lataa.. velho homma.. mutta kunnossa on nyt..kyllä sen kanssa hölmöiltiin taas kiitos "ammattitaitoisen" sähkömiehen!
täytyy kahtoa se laturin rulla jos se on erillainen vaihtas siitä vanhasta laturista sillä se ei sutinu...
ja sinä oot varmaan sitä kastia joka jigittää koneella jatkuvasti ja vislaat heti kun joku kirjoittaa jotain vituilleen....IziO kirjoitti:Nämä on niin mahtavia kun otsikot on päin SENSUROITU ja itse viestit yhtä "hyviä"..
En tarkoita kirjoitus virheitä(koska itselläni niitä piisaa vaikka muille jaettavaksi), vaan sitä kun viestistä ei saa selvää että missä autossa kyseinen ongelma on. Koska eri autoissa ja eri moottoreissa on yleensä omat niksit..Mpe kirjoitti:
ja sinä oot varmaan sitä kastia joka jigittää koneella jatkuvasti ja vislaat heti kun joku kirjoittaa jotain vituilleen....
Ei tarvii niitä herneitä ottaa nenään