Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
daamies tänään tulit vastaa Tourulan liikkennevaloissa. Nostettu kättä ja peukkua näytetty. Huomasit itekki. Oltiin sillä vihreällä sedan b omegalla liikenteessä
On se corsa komea kulkine 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Mää oon kerran nähny sut Mustan Pörssin pihassa, mutta niin ylypeenä käänsit vaa selekäs!Azzyyr kirjoitti:Mimmix taisi olla eilen iltapäivästä Seppälän prismalla siinä alkoa vastapäätä olevassa ruokalassa. En mä tosin ihan 100-varma ole olitko sinä, ku oli niin musta lookki päällä, mut hyökkäysvaunuja siinä minusta roplasit etkä ollut huomaavinasi.... (eli joko olit joku muu, tai et huomannut, toisaalta empä kehdannut huudellakaan...)
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
then always be a unicorn
Anteeksi, mut mua on kielletty tsiikailemasta hottis-naisten perään, joten on jäänyt huomaamatta...mimmix kirjoitti: Mää oon kerran nähny sut Mustan Pörssin pihassa, mutta niin ylypeenä käänsit vaa selekäs!
Mut olikko sinä siis tuol prismalla?
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
juu huomasin ja morottelin takasippäinkin.J_J2 kirjoitti:daamies tänään tulit vastaa Tourulan liikkennevaloissa. Nostettu kättä ja peukkua näytetty. Huomasit itekki. Oltiin sillä vihreällä sedan b omegalla liikenteessä![]()
On se corsa komea kulkine
tänään tällasta, huomenna jotain muuta
Ata tuli vastaan Keimolan kohdalla lauantai aamuna ~10.20 ? Auto näytti ainaki samalta..

Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Enköhän ole ollut, ajelin lauantaiaamuna Helsingistä Pälkäneelle.Nortter kirjoitti:Ata tuli vastaan Keimolan kohdalla lauantai aamuna ~10.20 ? Auto näytti ainaki samalta..![]()
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
olin.Azzyyr kirjoitti: Mut olikko sinä siis tuol prismalla?
Always be yourself
then always be a unicorn
then always be a unicorn
daamies käänty melkein mun perästä motarille joskus puolen neljän jälkeen. siitä minimanin edestä käännyttiin motarille. ite nostelin lapasta mut et tainnut huomata 
Opel Insignia 1.6T Sports Tourer -14
Ex. Opel Astra 1.4T Sports Tourer -11
Ex. Opel Vectra C z18xer -06
Ex. Opel Omega 2.6 -02
Ex.Opel Omega 2.2 -02
Ex:Opel Astra x16xel -95
Ex: Opel Vectra c20ne -94
enpäs kyllä huomannuJani_88 kirjoitti:daamies käänty melkein mun perästä motarille joskus puolen neljän jälkeen. siitä minimanin edestä käännyttiin motarille. ite nostelin lapasta mut et tainnut huomata
tänään tällasta, huomenna jotain muuta
Teemuk tuli rekalla vastaan Jämsän Shelliltä, kurvailin Korkia-ahon bussia tankkaamaan...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
jos oli aamulla noin 7.00 oli teemuk, jos taas noin klo 11.00 olin minäm.k kirjoitti:Teemuk tuli rekalla vastaan Jämsän Shelliltä, kurvailin Korkia-ahon bussia tankkaamaan...
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
- Born to lose
- 'Senator'

Oliko nalen Jumbossa tunti tai pari sitten Omegalla? Eli siinä 17-18 välillä.
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Olinhan mä siellä. Pariinkin otteeseenBorn to lose kirjoitti:Oliko nalen Jumbossa tunti tai pari sitten Omegalla? Eli siinä 17-18 välillä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
- Born to lose
- 'Senator'

Oot kaiketi sokea, calikalla ajoin sun perässä siel parkkihallissaNalen kirjoitti:Olinhan mä siellä. Pariinkin otteeseenBorn to lose kirjoitti:Oliko nalen Jumbossa tunti tai pari sitten Omegalla? Eli siinä 17-18 välillä.Miks mä en nähny sua?
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Ei nyt kyl muista kuka tuli perässä milloinkin. Tosin motonettiin menin sillon.Born to lose kirjoitti:Oot kaiketi sokea, calikalla ajoin sun perässä siel parkkihallissaNalen kirjoitti:Olinhan mä siellä. Pariinkin otteeseenBorn to lose kirjoitti:Oliko nalen Jumbossa tunti tai pari sitten Omegalla? Eli siinä 17-18 välillä.Miks mä en nähny sua?
. Sä lähit kehälle päin, mä käännyin tiksin suuntaan
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.