Vectra 2.0tdi ei käynisty kylmänä?
Vectra 2.0tdi ei käynisty kylmänä?
Eli Tdi ei käynisty kylmänä kuin hinatessa,(onko muuten vaaroja hinatessa?) kun kerran on käynistynyt voi sammuttaa ja lähtee käyntiin. Hehkutulpista sain 1ohmia mutta virtaa en löytänyt piuhan päästä kun vaimo väänsi avaimesta.
Voisiko olla joku rele?
Voisiko olla joku rele?
Re: Vectra 2.0tdi ei käynisty kylmänä?
käsittääkseni se ei hehkuta ennenkuin on jokunen aste pakkasta, viisaammat korjatkoon, mutta näin oli mulla.
opel vectra c 2,2 gts
Haiskahtaa enemmän kuin vähän ilmavuodolta polttoainesysteemissä.
Kuinka pitkään vehje voi seisoa että se lähtee uudelleen käyntiin avaimesta ja vaikuttaako mitään onko keula ala- tai ylämäkeen ?
Edelleen jos vehje lähtee hinaamalla käyntiin niin sen pitäisi polttaa moottorin vikavaloa viimeistään jälkihehkutuksen aikana, jos hehkut olisi oikeasti basana.
Itse vaihtaisin ne surullisenkuuluisat suuttimien ylikaatoletkut ja sen jälkeen diagnosoimaan muita polttoainepuolen liitoksia jos ei tuolla tokene.
Kuinka pitkään vehje voi seisoa että se lähtee uudelleen käyntiin avaimesta ja vaikuttaako mitään onko keula ala- tai ylämäkeen ?
Edelleen jos vehje lähtee hinaamalla käyntiin niin sen pitäisi polttaa moottorin vikavaloa viimeistään jälkihehkutuksen aikana, jos hehkut olisi oikeasti basana.
Itse vaihtaisin ne surullisenkuuluisat suuttimien ylikaatoletkut ja sen jälkeen diagnosoimaan muita polttoainepuolen liitoksia jos ei tuolla tokene.
luulenpa että tää on mun vanha kulkine. Kyseessä olevaan autoon on paluuletkut vaihdettu 2007 helmikuussa, eli voi hyvinkin olla että pelkällä paluuletkujen vaihdolla selviää. Samalla kun hakee metrin pätkän letkua, osta myös t-haarat koska kokemuksesta tiedän että myös itse t-haara voi vuotaa.
yksityiskohtaisempia ohjeita varmasti löytyy tältä foorumilta.
Vähän meni ohi kun sanoit että paluuletkut vaihdettu ja paluuletkujen vaihdolla selviäisi?kepa80 kirjoitti:luulenpa että tää on mun vanha kulkine. Kyseessä olevaan autoon on paluuletkut vaihdettu 2007 helmikuussa, eli voi hyvinkin olla että pelkällä paluuletkujen vaihdolla selviää. Samalla kun hakee metrin pätkän letkua, osta myös t-haarat koska kokemuksesta tiedän että myös itse t-haara voi vuotaa.
Jos ei kauheasti haittaa niin soitan huomenna ja tarkennan letkuista?
No niin letku hankittu paikalliselta korjaajalta. T-kappaleita ei hänellä ollut joten odotan vissiinkin että pääsen ne vielä hakemaan.
Tänään lähti käymään aamusta kun ei ollut vielä niin kuuma???
Mutta kyllä se kait ilmavika on, ekan kerran kun oireili ni lähti käymään ja sammu lähes heti. Muilla kerroilla ei edes lähtenyt muuta kun sitten hinaamalla.
Tänään lähti käymään aamusta kun ei ollut vielä niin kuuma???
Mutta kyllä se kait ilmavika on, ekan kerran kun oireili ni lähti käymään ja sammu lähes heti. Muilla kerroilla ei edes lähtenyt muuta kun sitten hinaamalla.
Kuuma löpö hapertaa letkut yllättävän nopeasti.
1/8" (aka 3,2mm) letku ja t-haarat ei maksa oikeastaan juuri mitään joten ne kannattaa säännöllisenä huoltona vaihtaa vaikka kerran vuodessa, ainankin jos ajaa paljon.
Mitättömällä hinnalla ja työllä säästää suuren määrän vitutusta.
1/8" (aka 3,2mm) letku ja t-haarat ei maksa oikeastaan juuri mitään joten ne kannattaa säännöllisenä huoltona vaihtaa vaikka kerran vuodessa, ainankin jos ajaa paljon.
Mitättömällä hinnalla ja työllä säästää suuren määrän vitutusta.
Motonetisä saa messinkisiä t haaroja,ne on siellä osastolla jolla on tuulilasinpesuripumppuja ym. ,laitoin joskus sen osanumeronkin tänne.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Myös messinkiset t-haarat voivat vuotaa, eli niihinkään ei ihan 100% kannata luottaa. nimim. Kokemusta on