b vectra vakkarin pistoke
b vectra vakkarin pistoke
aloin laittaan b vectraan vakionopeussäädintä ja eipä ollut viiksenpistoke ainakaan samassa paikassa kun oli purkuautossa, eli tuli samasta johtosarjasta, tuossa ei kai sitten ole valmiutta siihen vaikka on cd sportti ja on kuitenkin ajotietokone ym., voiko olla muualla vai onko laittamaton paikka, eli -96 2.0 cd sport vectra. tuohon b-vectraan laitosta oli paljon asiaa, haulla kun katsoin, mutta nyt en löytänyt enää. niin tai siihenhän pitäis olla myös kytkinpolkimeen pistoke ja siihen servomoottoriin, mutta turha kai niitä on hakea jos tuohon viikseen ei sitä löydy.
opel vectra c 2,2 gts
Re: b vectra vakkarin pistoke
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... &sk=t&sd=a
Eilen illalla yritin omaan ´96 Vectraan (2.0 CD) myöskin vakkaria asennella, mutta ei osunut konehuoneesta se pistoke vahingossakaan silmään. Luulen kyllä löytäneeni oikean paikan, mutta kun ei sinne tahdo nähdä oikein mistään. Se ABS-kikkare tahtoo olla edessä.
Mutta onko noita Vectroja oikeasti sellaisella johtosarjalla, josta ei yksinkertaisesti vakkarille löydy naruja? Minä kun ymmärsin että ne pitäisi kaikissa olla.
Eilen illalla yritin omaan ´96 Vectraan (2.0 CD) myöskin vakkaria asennella, mutta ei osunut konehuoneesta se pistoke vahingossakaan silmään. Luulen kyllä löytäneeni oikean paikan, mutta kun ei sinne tahdo nähdä oikein mistään. Se ABS-kikkare tahtoo olla edessä.
Mutta onko noita Vectroja oikeasti sellaisella johtosarjalla, josta ei yksinkertaisesti vakkarille löydy naruja? Minä kun ymmärsin että ne pitäisi kaikissa olla.
Re: b vectra vakkarin pistoke
sinne se servo abs yksikön alle tulee, on tosiaan hankalassa paikassa, mutta onko sulla siihen viikseen pistoke, tuossa on kaksikin romua mistä katsoin niin tulee samasta vilkkuviksen sarjasta erillinen pistoke, mulla sitä ei ollut. ei ollut tuo topikki minkä eilen löysin, se käsitteli enemmän vaijerivetoisia b vectroja. nappasin oikein kuvan siitä hakusanasta ettei tule kirjoitusvirheitä mutta ei löytynyt. sinne servolle tulee musta 10 napainen pistoke ja kytkinpolkimelle valkoinen.
opel vectra c 2,2 gts