2 = 1tursas kirjoitti:
Millon nää hämähäkkimiehet häipyy täältä..
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
TBD
Mitähän romumiehet mahtaa nykyään maksaa autoista? Olis Lancia Dedra josta pitäis päästä eroon että sais Opelin osille tilaa talliin.
~500€ joudut maksamaan, jotta huolivat lanssian 
Miksi mun kissan paskasta aina puolet on harmaata ja puolet tumman ruskeaa?
Kutakuinkin keskeltä pökälettä vaihtuu väri.
Miksi mun kissan paskasta aina puolet on harmaata ja puolet tumman ruskeaa?
Kutakuinkin keskeltä pökälettä vaihtuu väri.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Teällä loikasivat kevväällä viiskymppisen käpälään ku laitto auton paaliin. Mutta nytte on kuulema (?) raudan hinta nousussa.Tennessee kirjoitti:Mitähän romumiehet mahtaa nykyään maksaa autoista? Olis Lancia Dedra josta pitäis päästä eroon että sais Opelin osille tilaa talliin.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Mahtaako olla millä moottorilla.. TC?Tennessee kirjoitti:Mitähän romumiehet mahtaa nykyään maksaa autoista? Olis Lancia Dedra josta pitäis päästä eroon että sais Opelin osille tilaa talliin.
Ykskutonen ykspisteruisku jossa yllättäen sähkövikaatelwin kirjoitti:Mahtaako olla millä moottorilla.. TC?Tennessee kirjoitti:Mitähän romumiehet mahtaa nykyään maksaa autoista? Olis Lancia Dedra josta pitäis päästä eroon että sais Opelin osille tilaa talliin.
mitä töhnää lienee se jota tulee auton ikkunaan sisäpuolelle. olen aina luullu että se on pölyä yms. liikenteen saastetta. auto on seisonu melkein koko kesän ja ensimmäisenä piti pestä tuulilasi sisäpuolelta.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Millaisia laitteita vm. 2000 2.8 (maxi) Ducatot on? Olen katsellut tuollaista n.200tkm ajettua, mutta ei ole mitään hajua tyyppivioista/kulutuksesta/oikein mistään muustakaan. Appiukolla oli aikoinaan uudempi tuollainen, mutta se oli kai jo uudemmalla koneella ja vaihteistolla.
Meillä on Teatterilla tollanen "pikkulohko" eli 1,9 TD. Kuulemma noissa Rukatoissa jotuu aina katsastukseen uusaamaan aina niveliä etuakselistoon ja käsijarru on se ongelma kohta. No ainakaan meillä ei oo ollu mitn ongelmia, mutta eipä sillä toki ookkaan ajettu ku vasta 135 tuhatta.Enochian kirjoitti:Millaisia laitteita vm. 2000 2.8 (maxi) Ducatot on? Olen katsellut tuollaista n.200tkm ajettua, mutta ei ole mitään hajua tyyppivioista/kulutuksesta/oikein mistään muustakaan. Appiukolla oli aikoinaan uudempi tuollainen, mutta se oli kai jo uudemmalla koneella ja vaihteistolla.
Ja sitähän ne kansa sanoot että ei pitäis 5-vaihteella jyrryyttää pikkunopeuksissa.
Kulutuksesta paha sanoa, ku sulla on kiikarissa isolohko. Pikkulohko imasee sen 10 litraa tyhjänä nurkka-ajossa. Ja heti huomaa menohaluissa ku tavaraa laittaa kyytiin.
Mut toosiaan, etuakselista ja käsijarrusta ne ihmiset puhuu, että ne olis niitä ongelmakohtia.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Ducatu poistui vaihtoehdoista kun myyjä kertoi kokonaismassan olevan 3510kg vaikka ilmoituksessa lukeekin että sitä saa ajaa B-kortilla...
Ja seuraavaksi aihepiiriksi valitaan bmw
E46 320ci perämurikka sano että, poks!
Mutta mistä malleista käy tähän murikka? Välitys suhteen puolesta ainakin 320 ja siitä alas päin on samoja, niistäkö? Ulkoisia ero mitään?
E46 320ci perämurikka sano että, poks!
Afrikan maan bemari, katoton kadetti ja japanin kamakasa Z750
Millä opilla minä saan DVD.ltä tietyn pätkän kopioitua omalle koneelle. Siis kyseessä ihan omakuvaama ja ite DVD.lle poltettu juttu. Kun haluaisin siitä yhen oman pätkäni itelleni eriteltyä.
Miksi kaikki pikkuötökät, kärpäset, yms. kellahtavat kuollessaan aina poikkeuksetta selälleen? 
Arvaus: Niiden painopiste on selän puolellaascona_c kirjoitti:Miksi kaikki pikkuötökät, kärpäset, yms. kellahtavat kuollessaan aina poikkeuksetta selälleen?
-07 Ducatossa ampui viime talven pakkasilla öljyt pihalle.. Onneks vain öljyt pihalle ilman että tuli mitään vahinkoa..Enochian kirjoitti:Millaisia laitteita vm. 2000 2.8 (maxi) Ducatot on? Olen katsellut tuollaista n.200tkm ajettua, mutta ei ole mitään hajua tyyppivioista/kulutuksesta/oikein mistään muustakaan. Appiukolla oli aikoinaan uudempi tuollainen, mutta se oli kai jo uudemmalla koneella ja vaihteistolla.