crisse kirjoitti:Helsingissä eilen vaaleanpunainen F astra, oli aika härskin näköinen.
Näin saman Itäkeskuksen Cittarilla, kuskina joku noin 45v mies :S Ajoin omalla astralla ohi niin tuijotus molemminpuolin kova
crisse kirjoitti:Helsingissä eilen vaaleanpunainen F astra, oli aika härskin näköinen.

Oliko kadetti munamalli ja väriltään kupari/oranssin sävynen?JoGo kirjoitti:Laukaa-Jyväskylä välillä tuli bongattua hopea sedan B-omega Irmscherin etupuskurilla, MATALA tumma omega, sit oli joku e-kadetti pulleilla kaarilla ja tais pakoputkikin olla mallia kyljestä pihalle??
MATALA tumma omega voipi olla minä mikäli oli viininpunanenJoGo kirjoitti:Laukaa-Jyväskylä välillä tuli bongattua hopea sedan B-omega Irmscherin etupuskurilla, MATALA tumma omega, sit oli joku e-kadetti pulleilla kaarilla ja tais pakoputkikin olla mallia kyljestä pihalle??
Jos oli semmonen kuparinvärinen niin kävi pe iltana tuossa mun luona hakee pari osaa. eli e kadett c20let, kaaret levitetty, kylkiputki, keskin kt4 9x16". Kohtalaisen härski vehje.JoGo kirjoitti:sit oli joku e-kadetti pulleilla kaarilla ja tais pakoputkikin olla mallia kyljestä pihalle??

ja jos siinä oli vielä musta konepelti niin se raketti pyörii täällä oulun seudulla.ITR-500 kirjoitti:Jos oli semmonen kuparinvärinen niin kävi pe iltana tuossa mun luona hakee pari osaa. eli e kadett c20let, kaaret levitetty, kylkiputki, keskin kt4 9x16". Kohtalaisen härski vehje.JoGo kirjoitti:sit oli joku e-kadetti pulleilla kaarilla ja tais pakoputkikin olla mallia kyljestä pihalle??Oli ralleja menossa kahtomaan.
Joo kyllä.Miksuli kirjoitti:ja jos siinä oli vielä musta konepelti niin se raketti pyörii täällä oulun seudulla.ITR-500 kirjoitti:Jos oli semmonen kuparinvärinen niin kävi pe iltana tuossa mun luona hakee pari osaa. eli e kadett c20let, kaaret levitetty, kylkiputki, keskin kt4 9x16". Kohtalaisen härski vehje.JoGo kirjoitti:sit oli joku e-kadetti pulleilla kaarilla ja tais pakoputkikin olla mallia kyljestä pihalle??Oli ralleja menossa kahtomaan.