Tai no.. Luutavasti ei oo virtalukkovika, kun olen kysynyt mekaanikoilta yleensä sanovat että virtalukon pohjassa on vika mutta.. En usko! Eli ongelma on tämä: Joskus, hyvin harvoin, kun olen ajanut jonkun aikaa ja auto on lämmin se ei lähe käyntiin pysähdyksen jälkeen. Kun vääntää avainta ei tapahdu MITÄÄN, ei edes klikkausta, ihan kuin moottoria ei olisikaan, ja tämä sattuu vaan kuin auto on lämmin. Ehkä tunnin päästä (tänään kesti about 70min) se taas lähtee ihan kuin onglemaa ei olisi ollutkaan. Onko kenelläkään tietoa samanlaatuisesta ongelmasta? Kaikki vaan sanovat että täysin haamuvika tai muuta hölypölyä, toi voi joskus olla aika helv*** paha! (Kerran en päässy töihin)
Niin ja työntämällä lähtee helposti.. Mutta ei onnistu jos olen yksin liikkeellä.
Calibra 2.0i 8V 1993 virtalukkovika?
-
MasterMike
- 'Agila'
Re: Calibra 2.0i 8V 1993 virtalukkovika?
Kannattaisiko nyt kuitenkin se virtalukonpohja vaihtaa ensi töikseen, kun ei miljoonia maksa?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
-
MasterMike
- 'Agila'
Mites se voisi liittyä koneen lämpöön?
no ota sitten auki ne ratin muovit ja etsi oikeet piuhat kun temppuilee ja hyppylangalla yhdistät jatkuvasta virrasta startin herättimeen eli sinne lukon pohjaan, jos pyörii startti niin siellä se vika on. kyllä se vika siellä saattaa olla, ja tosiaan ei maksa osa paljon.
opel vectra c 2,2 gts
-
MasterMike
- 'Agila'
Kokeillaan sitä.. Kattelin tosiaan että maksaa 3,90€.. Ei oo paha vaikkei vika siinä olisikaan.