Eikös se ole akseliväli? Vai olenko väärässä?Ile84 kirjoitti:Mitä toi muuten merkkaa?Jule kirjoitti:Ovessa tosin lukee 2900 kummassakin
Mistä mä tiedän mikä kone autossa on?
Akseliväli on ~3,5m, lyhyessäkin ~3map85 kirjoitti:Eikös se ole akseliväli? Vai olenko väärässä?Ile84 kirjoitti:Mitä toi muuten merkkaa?Jule kirjoitti:Ovessa tosin lukee 2900 kummassakin
Tuo 2900 on auton kokonaispaino pyöristettynä.
Hieman selailin ohjekirjaa, tuosta on olemassa ainakin kahta eri kantavuusluokkaa, 1000 ja 1200kg kantavuudella, jolloin kokonaispainoksi tulee noin 2700 tai 2900kg.
Ohjelkirjan mukaan moottorin tyyppikoodi on sylinteriryhmän takana alhana. Kiva paikka, ja bonuksena ohjekirjassa on nyo kumpikin kone samalla tyyppikoodilla, vain tähdellä on sitten lisätiedoissa "suuri teho" ja "pieni teho" tjsp.
Astra G & Vivaro
Re: Mistä mä tiedän mikä kone autossa on?
Mulla on ollut samanalainen -08 Vivaro helmikuusta lähtien. Ostin käytettynä ja mittarissa oli ostohetkellä 50 000 km. Alkuun auto toimi normaalisti, mutta alkoi parin kuukauden jälkeen myös tuntua "tukkoiselta" liikkeellelähdössä, sammunutkin pari kertaa. Onko Jule omastasi vikaa löytynyt?