Piina kirjoitti:Ai, taas tavattiin.hudu79 kirjoitti:Aamulla pikkasta vaille kaheksan opc-vectra ilolan absin pihassa. Väri ardenblue ja malli farmari.
Mietinkin, että olen tämän varmasti nähny aiemminkin. Nimimerkki ei vaan tullu mieleen millään.
Piina kirjoitti:Ai, taas tavattiin.hudu79 kirjoitti:Aamulla pikkasta vaille kaheksan opc-vectra ilolan absin pihassa. Väri ardenblue ja malli farmari.

Heh.joo ei sen kummemmin ajelemassa,ruoka kauppaan menossa.piti vaan pyörtää takasin kattoo että oliko se veturi GTS,kun välähti että se olit varmaankin sinä.himOPELi kirjoitti:Tais olla Jartsa tai ainakin punainen GTS Vectra Tuurin ruokapuodin edessä ajelemassa samalla tavalla kuin toissakesänä, silloin tosin signumilla. Tällä kertaa emäntä ilmoitti ettei aio kävellä tolppaa päin vaikka olis mikä ooppeli

minä vain olin ulkoiluttaa mantaaTerza kirjoitti:Affenistolla tuli taas bongattua pari:lia:
DTM-500 omppu
sininen b-kadett coupe historic kamppeilla, takakylessä tarra "opel on pop"
muistaakseni tumman vihreä fastra GSi riegerin helma setillä, kylessä pieni "tin can tuners" tarra
harmaa -bomppu steinmetzin helmasarjalla.
musta b-omppu mis tais olla clubin tarra tuulilasissa, voin muistaa kyl väärinki.
vtumman punane manta mustakeskiöisillä vanteiilla
Ja tietenki Ketolan drifteri omppu
Veli oli jossain siellä suunnalla ettei sit ollut tämä autoJaku kirjoitti:Matala hopeinen C1 farkku Vectra isoilla vanteilla (ja värisevällä ajovalolla...) pukkas ohi Kauhavalla varalaskupaikalla. Tyylikäs peli...vieläkun saa valot kuntoon...