Venttiili varren kumit
-
keltanokka
- 'Diplomat'

On sellainen muistikuva kun olisin joskus kuullut että irtoilevia kumia korjataan liimaamalla uudet kumit? Oletteko te kuulleet jotain vastaavaa, ja miten vaikea operaatio tämä on 16V-moottoreissa. Samalla vois vaihtaa muutaman nakuttavan nostimen...... Tai löytyykö kellään tietoa mitä korjaamot veloittavat tästä työstä?
mulla just liimattiin ne kiinni. kansi irti, hilut pois ja uudet tilalle.
hinta-arvio oli aluksi noin 400 euroa työstä+ osia, mutta mulla siitä tulikin täys koneremppa..
siitä on eri mielipiteitä että pitääkö ne liimata, mutta itse päädyin siihen kun vanhat kumit hyppi kokoajan pois.
nyt sen sitten näkee hyppiikö vielä.
opelilla kun sen teetti niin sai vielä 2 v takuun, eli ihan hyvä homma.
hinta-arvio oli aluksi noin 400 euroa työstä+ osia, mutta mulla siitä tulikin täys koneremppa..
siitä on eri mielipiteitä että pitääkö ne liimata, mutta itse päädyin siihen kun vanhat kumit hyppi kokoajan pois.
nyt sen sitten näkee hyppiikö vielä.
opelilla kun sen teetti niin sai vielä 2 v takuun, eli ihan hyvä homma.
-
keltanokka
- 'Diplomat'

Sattuisiko sinulla olemaan tietoa minkä tyyppistä ja minkä merkkistä liimaa käytettiin, jos vaikka itse teettäisi saman. pakko olla aika ilkeätä tavaraa jotta siellä öljykylvyssä kestää.... Jos täydellinen remppa niin mitä maksoit hydr. venttiilinnostimista? minulle tarjottiin koko sarja 320€, Osatoimituksesta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: keltanokka on 2003-10-01 22:34 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: keltanokka on 2003-10-01 22:34 ]</font>
nostimia uusittiin vaan 4 kpl, alennuksineen 103 e...
mutta oikeen kukaan ei tiedä mitä liimaa se on, kysyin sitä huollosta ja en saanut mitään kunnon vastausta, tyyliin "pienessä purkissa, vahvaa se ainakin on..."
varmaan joku opelpaja sen selvittäis kun kysyis. siis sellanen paja joka suostuu ne kumit liimaamaan...
mutta oikeen kukaan ei tiedä mitä liimaa se on, kysyin sitä huollosta ja en saanut mitään kunnon vastausta, tyyliin "pienessä purkissa, vahvaa se ainakin on..."
varmaan joku opelpaja sen selvittäis kun kysyis. siis sellanen paja joka suostuu ne kumit liimaamaan...
Itse hiukan karsastan tuota liimaa kumissa, saa yleensä huonoa aikaan kumissa. Kysyin asiaa myös huollossa niin ukko heitti sitten että entäs jos kumi pysyy paikallaan mutta siitä repeää palanen ja se saa sitten tuhoa aikaan?!? Joten jätettiin liimat pois kumeista, vaihdetaan niitä sitten vaikka joka vuosi