X20XEV moottorin kaasuläppäkotelon osista
X20XEV moottorin kaasuläppäkotelon osista
Terve. Tässä alkoi tuo vectra temppuilemaan, sammuu tyhjäkäynnillä kun kierrokset putoaa. Vika on paikallistettu kaasuläppäkoteloon, mutta näin maallikkona ja tietämättömänä köyhänä olen itse tekemässä sen korjauksen/puhdistuksen, mutta pitäisi kysyä nyt ennen kuin aloitan työtä että mitä pitää hommata alkuun. Tiivisteitä ja o renkaita, ja mitä kokoa kun se on aika ikävä huomata auton ollessa levällään että miten hommata osat kun auto ei liiku.
EX: Vectra B -96 X20XEV
Nyk. VW Passat 3bg -02 1.9 TDi
Re: X20XEV moottorin kaasuläppäkotelon osista
etusivu, "vinkit ja vihjeet" ja kaasuläppäkotelon huolto. sieltä ohjeita.
opel vectra c 2,2 gts
Nimenomaan sieltä löysinkin ohjeen mutta kysymys onkin että minkä kokoisia varaosia, o renkaita hommata yms kun ei ole yhtään mitään tällähetkellä. Kyllä minä nyt tuon olen löytänyt.
EX: Vectra B -96 X20XEV
-
(F)ast_tra
- 'Diplomat'

Ei siihen mitään osia tarvitse. Välttämättä.
-
salama opel
- 'Kadett'

Juu, itse putsasin sähkökaasulla olevasta Z18xe koneesta. Ei mennyt mitään vaihtoon.
Zafira -03, 1.8
Kaasuläppäkotelon ja imusarjan väliin tulee paperitiiviste. Sellaisissa malleissa joissa on irrotettava tyhjäkäyntisäädin, säätimen ja kotelon väliin tulee myös paperitiiviste. Ei maksa montaa euroa Opel-varaosatiskillä. Ei tarvitse vaihtaa muita tiivisteitä.
2mm poranterä kannattaa kanssa ostaa pienemmän huohotinletkun reiän avaamista varten.
2mm poranterä kannattaa kanssa ostaa pienemmän huohotinletkun reiän avaamista varten.