Eli ongelma ei ole yksinkertainen ovet ovat lukossa akku on tyhjä ja vielä kaiken lisäksi kuskin oven lukkopesään on yritetty murtautua, joten ei saa avaimella auki ja takapaksista yritin aukaista avaimella, mutta ei käänny kumpaakaan suuntaa.
Kyseessä vectra b vm. 01
Onko mitään keinoa ladata akkua sen ollessa autossa kiinni? tai mahdollista saada jotenkin muuten ovia auki hienovaraisesti?
Jos jollakin antaa jotakin neuvoa/apua niin kiitän kovasti.
Tunkkaa autoa ylös ja laita laturi auton laturin plussaan ja maihin, tai apuvirtaa toisesta akusta. Tai jollei laturiin yletä, niin pitäsi startillekin mennä suora puiuha akulta..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
ite olen miettinyt asiaa jo vaikka ei ikinä ole tota käynytkään niin
meinasin calibraa syöttää tarvittaessa töötin johdoista, (etukulmassa) akkulaturilla akulle virtaa. en ole kyllä vielä testannut mutta plussan pitäisi tässä tapauksessa olle suora ja maata antaa sitten koriin/pulttiin mikä sattuu löytymään.
starttihan on kanssa hyvä vaihtoehto jos maavaraa on edes lähelle vakio... koneen takana, vaihelaatikon ja koneen välillä, aika alhaallla tuo sijaitsee.
Itse olen avannut kolmella eritavalla:
Kiila oven yläreunan ja katonväliin ja rautalangalla nupista(jos ei ole takalukitus asennossa)
Juurikin noin että auto tunkilla ylös ja kaapeleilla virtaa, mutta itse sain laitettua suoraan akun plus napaan kaapelin
Ja avasinhan mä maskin välistä kerran rautalanka koukulla konepellin lukituksenkin...!!
Ja auto on B vectra-97
- Kokeiltu rautalangalla vetää konepellin lukitusta, mutta ei auta koska siellä on vielä se toinen lukitus minkä saa auki sisältä.
- Tunkilla nostettu autoa, mutta ei ole johtoa, josta saisi virtaa akulle.
Taitaa olla ainut keino lukkoseppä, mutta epäilyttää onnistuuko sekään sillä ovet ovat takalukossa ja oveen on yritetty murtautua niin sitä ei saa avaimella auki ja saa nähdä saako sitä lukkoseppäkään auki.
Sitä just tarkotin sitä lukitusta joka tulee sisältä siitä konepellin avaus kahvasta, kunnon lamppu käteen ja ronkkimaan!!
Ja itsehän olen LUKKOSEPPÄ ammatiltani, jos on takalukitus asennossa niin sit on huonompi homma.. Mut sit on viel yks vaihtoehto jos on takalasit veivattavat ni pyörittelee sitä veiviä paksulla rautalangalla/tangolla sieltä oven ja katon välistä, edellyttää tietenki että sinne tekee niin ison raon etttä pystyy sitä veiviä pyörittämään.. Ja se lasi ei siitä hajoa vaikka sitä ovea vääntääkin sieltä ylhäältä
mikä v***u siinä on että pitää hajottaa jotain, lasinkin ku lyö sisään niin siitä tulee aika paljon siivottavaa ja osaa ei saa ollenkaa pois perus imuroinnilla! eikö se sähkön syöttö sinne käy? TAI sitten noita muita ehdotuksia...
Kyllähän B-Vectrasta alta startti on kohtuuhyvin näkyvillä, startin plusnapaan piuha, toinen maihin ja akkulaturilla virtaa niin aukeaa kyllä. Ei pitäisi olla edes paha homma.
eikö b-vecussa ole suksiboksin luukkua? se auki ja sieltä sitten penkkiä kumoo jos on kumottavat penkit jos ei ... jollakin raudalla ovi auki kahvasta /nupista
Realsanta kirjoitti:eikö b-vecussa ole suksiboksin luukkua? se auki ja sieltä sitten penkkiä kumoo jos on kumottavat penkit jos ei ... jollakin raudalla ovi auki kahvasta /nupista
Ei taia luukusta olla apua jos ei konttia saa auki? Ekassa viestissä mainittiin ettei avain käänny mihinkään suuntaan..
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8