Kanta-Hämeen aluemiitti - su 04.01. Ullan Pakari Rmk klo 16
Re: K-Hämeen ja PK-seudun miitti su 8.8. klo 18.00 Hyvinkäällä!
vois tulla käymään miitis mutta en opelilla 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Sallitaan (ehkä) 
Mutta nyt on K-Hämeen epävirallinen miitti menossa. Saa liittyä jos tietää missä ollaan
Mutta nyt on K-Hämeen epävirallinen miitti menossa. Saa liittyä jos tietää missä ollaan
missähän se mari on taas ollu hummaamassa?maritus kirjoitti:Sallitaan (ehkä)
mutta asiaan, tulossa siis
Haha
Joo enköhän mäkin jaksa tahkota tota hanko-hyvinkää tietä sinne sunnuntaina.
^ Et sitte jaksanu tulla...
Olikohan meitä 11 Opelia paikalla!
Pirun lämmin päivä taas... Onneksi sentään Vectrassa on ilmastointi!
Lähtiessä mulle tuli kiire, ku alkoi amppari pyöriä siinä meidän luona autojen vieressä. Nopea poistuminen takavasemmalle, ja sitte autoon...
Ja unohdin sammuttaa hälyttimen, ku avasin oven avaimella ja sehän alko huutaa...
Mut kiitoksia kaikille paikalle tulleille!
Olikohan meitä 11 Opelia paikalla!
Pirun lämmin päivä taas... Onneksi sentään Vectrassa on ilmastointi!
Lähtiessä mulle tuli kiire, ku alkoi amppari pyöriä siinä meidän luona autojen vieressä. Nopea poistuminen takavasemmalle, ja sitte autoon...
Ja unohdin sammuttaa hälyttimen, ku avasin oven avaimella ja sehän alko huutaa...
Mut kiitoksia kaikille paikalle tulleille!
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Nyt kotona, tuli lähdettyä sitten tuonne Calibralla, vaikka olin vielä vähän aiemmin siinä ja siinä että lähdenkö vai en, mutta kun kotona ei ollut kuin pakastepizzoja niin tuli sitten lähdettyä kun tuolla pääsi syömään samalla... 
Porukkaa ei ollut ihan niin paljon kuin ennätys, mutta ihan mukavasti kuitenkin. Timosta lukuunottamatta muut paitsi pk-seudun aluemeettien vakio-osallistujat lähtivät taas viimeistään näköjään sen 1,5 tunnin kuluttua. Mä en ehtinyt niin nopeasti edes syödä, saati kahvia hakea, mutta mitäs siitä. No me oltiin siinä toista tuntia lisää kunnes lähdettiin taas kohti etelää pienessä letkassa. Liikennettä oli kyllä aika lailla.
Porukkaa ei ollut ihan niin paljon kuin ennätys, mutta ihan mukavasti kuitenkin. Timosta lukuunottamatta muut paitsi pk-seudun aluemeettien vakio-osallistujat lähtivät taas viimeistään näköjään sen 1,5 tunnin kuluttua. Mä en ehtinyt niin nopeasti edes syödä, saati kahvia hakea, mutta mitäs siitä. No me oltiin siinä toista tuntia lisää kunnes lähdettiin taas kohti etelää pienessä letkassa. Liikennettä oli kyllä aika lailla.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Joo, ei oikein jaksanut lähteä ajamaan kun oli vielä kipeä olo. Silloin oli vielä tarkoitus selvitä tänään töihin, mutta jätin senkin väliin, kohta taas lääkäriin.Timonen kirjoitti:^ Et sitte jaksanu tulla...![]()
![]()
No voi höh... Koitahan parannella ittes kuntoon!maritus kirjoitti:Joo, ei oikein jaksanut lähteä ajamaan kun oli vielä kipeä olo. Silloin oli vielä tarkoitus selvitä tänään töihin, mutta jätin senkin väliin, kohta taas lääkäriin.Timonen kirjoitti:^ Et sitte jaksanu tulla...![]()
![]()
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Kyynel. Näissä paikallismiiteissäkin saattaa käydä porukkaa kauempaa, osa viettelee kesälomiaan ilman tietoa kiireestä, osalla on töitä/muutakin tekemistä ko. päivälle.. Ja joillekin se 1,5h vaan on n passeli aika viettää miitissä ja ajella sen jälkeen toiset 1,5h kotiin.ata kirjoitti: Timosta lukuunottamatta muut paitsi pk-seudun aluemeettien vakio-osallistujat lähtivät taas viimeistään näköjään sen 1,5 tunnin kuluttua. Mä en ehtinyt niin nopeasti edes syödä, saati kahvia hakea, mutta mitäs siitä.
Olin ajatellut että porukkaa saattais olla enempikin, mutta olihan meitä silti useita!
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
En mä sillä, olen vain tottunut 2,5-3 tuntia kestäviin aluemeetteihin meidän alueella, selaillaan uusimmat Opel-aiheiset lehdet läpi ja puhutaan "asiaa" ja potkitaan renkaita...Hensku kirjoitti:Kyynel. Näissä paikallismiiteissäkin saattaa käydä porukkaa kauempaa, osa viettelee kesälomiaan ilman tietoa kiireestä, osalla on töitä/muutakin tekemistä ko. päivälle.. Ja joillekin se 1,5h vaan on n passeli aika viettää miitissä ja ajella sen jälkeen toiset 1,5h kotiin.ata kirjoitti: Timosta lukuunottamatta muut paitsi pk-seudun aluemeettien vakio-osallistujat lähtivät taas viimeistään näköjään sen 1,5 tunnin kuluttua. Mä en ehtinyt niin nopeasti edes syödä, saati kahvia hakea, mutta mitäs siitä.![]()
Olin ajatellut että porukkaa saattais olla enempikin, mutta olihan meitä silti useita!Matkatkin sujui kohtuudella pienestä takapenkkinarinasta huolimatta
Mutta voisi olla ehkä hyvä idea laittaa näihin aluemeettien ensimmäisiin viesteihin myös oletettu kestoaika, koska ne vaihtelevat eri alueilla jopa suuresti. Tällä kertaa kyllä itse saavuin paikalle 50 km päästä melko tasan tarkkaan klo 18 eli ilmoitettuna aikana.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: Kanta-Hämeen aluemiitti su 05.09 klo 18:00 ABC Riihimäki!
Ja ens miitti eli syyskuun ois sitte Riksussa ABC:llä.
Saas nähdä, et paljonko porukkaa tonne tulee...
Saas nähdä, et paljonko porukkaa tonne tulee...
PALJON! Mä en vielä tiedä pääsenko, kun en tiedä työvuoroja.
Oliko sulla toi Vihdin paikka määräaikainen? Jos oli, niin milloin sulla päättyy soppari?maritus kirjoitti:PALJON! Mä en vielä tiedä pääsenko, kun en tiedä työvuoroja.
Tuo homma on ilmeisesti kans 3-vuoroa?
Ei, kyl me ihan ma-to 7-15.30 ja pe 7-13.30 työskennellään
Kyl se paskavesi putsaantuu yksinäänkin.
Tuo oli määräaikainen kesäduuni, loppuu 20.8. Eli takaisin tonne Prismaan siis.
Tuo oli määräaikainen kesäduuni, loppuu 20.8. Eli takaisin tonne Prismaan siis.
WIHII, kyllähän sitä jo matkalla puitiin että mitähän sanomista tulee tällä kertaa... Mut hei jos sulle ei riitä 1,5h meidän yhteistä laatuaikaa, niin poikkee ystävä hyvä joskus ihan meillä kylässä.ata kirjoitti:En mä sillä, olen vain tottunut 2,5-3 tuntia kestäviin aluemeetteihin meidän alueella, selaillaan uusimmat Opel-aiheiset lehdet läpi ja puhutaan "asiaa" ja potkitaan renkaita...Hensku kirjoitti:Kyynel. Näissä paikallismiiteissäkin saattaa käydä porukkaa kauempaa, osa viettelee kesälomiaan ilman tietoa kiireestä, osalla on töitä/muutakin tekemistä ko. päivälle.. Ja joillekin se 1,5h vaan on n passeli aika viettää miitissä ja ajella sen jälkeen toiset 1,5h kotiin.ata kirjoitti: Timosta lukuunottamatta muut paitsi pk-seudun aluemeettien vakio-osallistujat lähtivät taas viimeistään näköjään sen 1,5 tunnin kuluttua. Mä en ehtinyt niin nopeasti edes syödä, saati kahvia hakea, mutta mitäs siitä.![]()
Olin ajatellut että porukkaa saattais olla enempikin, mutta olihan meitä silti useita!Matkatkin sujui kohtuudella pienestä takapenkkinarinasta huolimatta
Jotkut kun meillä päin vasta tulevatkin siinä 1,5 tunnin paikkeilla paikalle, kaikki kun eivät aina pääse samalla tarkalla kellonlyömällä paikalle eri syistä. Ja mä nyt jaksan noista autoistakin jaaritella tuntikausia helposti...
Mutta voisi olla ehkä hyvä idea laittaa näihin aluemeettien ensimmäisiin viesteihin myös oletettu kestoaika, koska ne vaihtelevat eri alueilla jopa suuresti. Tällä kertaa kyllä itse saavuin paikalle 50 km päästä melko tasan tarkkaan klo 18 eli ilmoitettuna aikana.
Jos mä olen kuha ja sä olet lohi, niin saanko mä uida sun altaassa?