Ainakin hinta erittäin kohtuullinen. Varusteita kaikki mitä vakioastraan oli tuolloin saatavilla, ja tuolla 1.8 -mallista pitäisi löytyä vielä cruise ja luistonesto.
Ei ruostu, mutta takakaarien kantatut reunat kannattaa silti tarkistaa, voi lähteä maali lohkeilemaan.
Jakohihnan vaihto 4v/60tkm välein, maksaa merkkiliikkeessä töineen n.300€
Etupyörän laakerit kestää noin 200tkm, on vaihdettava koko napa. Motonetistä kohtuuhintaan 89€/kpl.
Muutoin ei ihmeempiä huomioita. Omaani olen tyytyväinen ollut, vuosi ja 27tkm takana. Etupyörien laakerit ja takajouset olen joutunut vaihtamaan. Laadullisesti paljon parempi kuin B-Vectra, niitäkin aikanaan kaksi omistaneena.
Kiitos mainosta vastauksesta. Tuo ruostehomma pelotti kun siitä kaverit varoittelleet.
Tosin katotaan nut kelpaako hallitukselle kyseinen korimalli kun pitäisi vissiin olla farkku .
Tarkkaan mietintään kyseinen auto ja katselen vielä farkkua jos löytyisi.
Suuri haaveni on ollut saada automaatti alle. Alkaa manuaali jo väsyttää kun firman autossa on automaatti.
Itse olen ajanut omalla -02 1.8 Elegancella nyt reilut 70tkm ja vikojen (moottorin lämpötila-anturi) korjaamiseen on mennyt rahaa 12€. Mittarissa nyt 272tkm.
Toki jarrupalat ja -levyt jne. olen joutunut uusimaan.
Takakaarista on tosiaan maali paikoin lohkeillut ja pientä kukkaa ruvennut ko. kohdista puskemaan, mutta ne sai vielä korjattua hiomapaperilla ja tilkallla maalia.
ascona_c kirjoitti:Etupyörän laakerit kestää noin 200tkm
Zafira kirjoitti:Itse olen ajanut omalla -02 1.8 Elegancella nyt reilut 70tkm ja vikojen (moottorin lämpötila-anturi) korjaamiseen on mennyt rahaa 12€. Mittarissa nyt 272tkm.
Toki jarrupalat ja -levyt jne. olen joutunut uusimaan.
Takakaarista on tosiaan maali paikoin lohkeillut ja pientä kukkaa ruvennut ko. kohdista puskemaan, mutta ne sai vielä korjattua hiomapaperilla ja tilkallla maalia.
ascona_c kirjoitti:Etupyörän laakerit kestää noin 200tkm
Höpsistä.
Yes liiottelua, mulla meni eka jo 180tkm kohdalla.