Hauskoja kuvia netistä

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
samsa87
OCF Member 2015

Re: Hauskoja kuvia netistä

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Juutas kirjoitti:Meillä liikunnan opettaja ei sentään tehnyt mitään arveluttavaa milloinkaan. Terkkarilla oli joskus lääkäri käymässä joka tsekkas vaan että onko kivekset laskeutuneet. Ei räplännyt ja eikä lutkuttanut kullia... :lollis:
Tän mäkin muistan, oli varmaan 6. luokalla. Mut ei ny sentään vedetty Teroa esiin :lollis:
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
keijo69
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja keijo69 »

tuo on ihan normia et koulussa terkkari tarkastaa kassit ja sama inttiä varten olevassa lääkärin tarkastuksessa
Ympyrä ja salama on tää auto kamala
opel corsa b 1.0 -99
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja XciD »

Hehheh tää juttu nousee aivan uusiin sfääreihin. :lol:
Enkai mä nyt tarkottanu että terkkari olisi tuon tekstissä mainitun liikunnanmaikan tavoin tehny mulle mitään hiton mulkun vatkailuja. :lollis:

Kyse oli vaan siitä että oikaisin asiaa sanomalla että eikös se ole enemmän terkkarin asia kokeilla että on nyytit kunnossa. ...Kuin että joku gym teacher rumppais vehkeitä. :P

Kaikille tämä varmasti olikin jo selvää, ja läppää heitettiin mutta tuo mimmixin kommentti oli kyllä jäätävän tiedostava tästä keskustelusta, ni oli pakko oikaista hieman. 8)
juzze
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja juzze »

Ei oo kyllä palleja sorkittu, ei ala-eikä yläasteella, ei amiksessa eikä intissä. Mitäs kouluja ne pojat on käyny? :lollis:
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

XciD kirjoitti:Hehheh tää juttu nousee aivan uusiin sfääreihin. :lol:
Enkai mä nyt tarkottanu että terkkari olisi tuon tekstissä mainitun liikunnanmaikan tavoin tehny mulle mitään hiton mulkun vatkailuja. :lollis:

Kyse oli vaan siitä että oikaisin asiaa sanomalla että eikös se ole enemmän terkkarin asia kokeilla että on nyytit kunnossa. ...Kuin että joku gym teacher rumppais vehkeitä. :P

Kaikille tämä varmasti olikin jo selvää, ja läppää heitettiin mutta tuo mimmixin kommentti oli kyllä jäätävän tiedostava tästä keskustelusta, ni oli pakko oikaista hieman. 8)
Huhun mukaan jotain on veivattu :lol: :lollis:
Rookeri kirjoitti:
leutoranta kirjoitti: Siis sulta terkkari on vedellyt esaria taakse ja tarkistanut onko vehkeet puhtaat? :roll:
Näin ainakin meilläpäin..
Mun osalta Ot loppuu tähän, hieno keskustelu kuitenkin :thumbsup:
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
leutoranta
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja leutoranta »

Rookeri kirjoitti:
leutoranta kirjoitti:
XciD kirjoitti:No sen takiahan mä vähän ihmettelinkin tuota gym teacheria, koska eikös terkkari tee ennemminkin nuo jutut... :D
Siis sulta terkkari on vedellyt esaria taakse ja tarkistanut onko vehkeet puhtaat? :roll:
Tuo... Mulla olis sulle ikäviä uutisia...
Opel Mokka 1.4T 4x4
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Rookeri kirjoitti:
leutoranta kirjoitti:
XciD kirjoitti:No sen takiahan mä vähän ihmettelinkin tuota gym teacheria, koska eikös terkkari tee ennemminkin nuo jutut... :D
Siis sulta terkkari on vedellyt esaria taakse ja tarkistanut onko vehkeet puhtaat? :roll:

:what: :no:
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Putte
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Putte »

Näköjään käytäntö on ollut jostin syystä erilainen eripuolilla Suomea. Täälläpäin jokainen poika joutui ala-asteella terveystarkastuksessa lääkärin ollessa paikalla, laittamaan "liikkuvat taakse".
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

samsa87 kirjoitti:
Juutas kirjoitti:Meillä liikunnan opettaja ei sentään tehnyt mitään arveluttavaa milloinkaan. Terkkarilla oli joskus lääkäri käymässä joka tsekkas vaan että onko kivekset laskeutuneet. Ei räplännyt ja eikä lutkuttanut kullia... :lollis:
Tän mäkin muistan, oli varmaan 6. luokalla. Mut ei ny sentään vedetty Teroa esiin :lollis:
6. luokalla??? Itte muistelisin, että nyytit testattiin pikaisesti jo joskus 2. tai 3. luokalla... :roll:
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

tuikki kirjoitti:
samsa87 kirjoitti:
6. luokalla??? Itte muistelisin, että nyytit testattiin pikaisesti jo joskus 2. tai 3. luokalla... :roll:
Tuommosta minäkin muistelen...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Nyt meni G15 täyteen kahvia... Oli kasvanut hieman tämä keskustelu... ei jumalauta mä nauran!!! :lollis: :lollis: :lollis:
Aiheeseen liittyen:
Kuva
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
crisse
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja crisse »

Meilläpäin tarkistettiin viidennellä ja seiskalla vastattiin kyselylomakkeeseen et onko jo laskeutunu. :)
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Multa koulun talonmies tarkasti mun kassit ekalla luokalla, tokalla luokalla ja kolmannella luokalla kahdesti.
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Undertaker kirjoitti:Multa koulun talonmies tarkasti mun kassit ekalla luokalla, tokalla luokalla ja kolmannella luokalla kahdesti.
Just joo... Underi lakkaa trollaamasta... sun polssit tarkasti varmaan koulunkeittäjä paljain käsin ja meni sen jälkeen kuorimaan perunoita ilman käsipesua syötti siinä samassa vähän juustoa lapsille.
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
kaakana
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kaakana »

Käsittääkseni ala-asteella vedellään liikkuvia taakse, ja katellaan onko tarvetta napata pala pois hupun päästä jos ahistaa. Ylä-asteella sitten katellaan onko kulkuset säkin pohjalla.

Itellä möhkäleet kokeiltiin ylä-asteella. Ennen tarkastusta kiersi vielä huhu, että lääkäri kokeilee kepeksiä isolla ja kylmällä lusikalla. Jos pikku veikka alkaa oikenemaan, niin se lyö kovasti sillä lusikalla tatin päähän.
OCFormulatietäjä 2012 & 2019

My memory's not as sharp as it used to be. Also, my memory's not as sharp as it used to be.
Vastaa Viestiin