enne kirjoitti:
Mutta noi vannevalinnat on kyllä aika arsesta , miten olis vaikka OZ ultralaggerat valkoisena?
tähän on saatava enemmän guntteriä, eli noi raaserivanteet ei oikein käy. no, tuskin mä saan mitään taaskaan aikaan kun oon tämmönen jahkailija. ei tota virisoftaakaan pitäny tilata..
alkanut muuten sapettaa tuo turbon/ahtojen käyttäytyminen, pitää vissiin ruuvata orggis tophatti paikalleen ja kokeilla onko se nyt siitä kiinni tuo ahtojen heittely vajaakaasulla. eli kun yrittää kiihdyttää rauhallisesti niin ahdot "räjähtää" sisään ja sitten putoo heti jos siis ajaa tasakaasulla. vähän vittumaisesti nyökyttää autoa hitaasti ajaessa.
Testaa ihmeessä tuota. Itselläkin tehnyt tuon kaltaista hötkyilyä, mutta ei onneksi nyt vähään aikaan.
Ja sitten jos ei tuo auta, niin sama virsi soi taas:
1. Tarkista alipaineletkut
2. Uusi FBCS, eli etunmainen ahtopaineen säätö solenoidi. (Minulla tämän vaihdon jälkeen hävisi tuo ongelma)
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Mul tekee tota samaa nylkyttämistä kun vaihoin se dumpin bypassiin. Ei se oikeestaa haittaa kun liikkeelle lähdössä.
On meil vissii aika sama maku kun munki mielestä ne daytonat kultasina ois aika jees mut mustatki ois hyvät kyl. Hommaa mitkä hommaat mut kerro sit mulle nii en samoja osta. =)
No jos kerran lähdet tuolle germaani linjalle Joka mun mielestä ei todellakaan ole mikään paras ajettavuudeltaan niin tän tyylinen vanne sit ois siisti, mieluummin kuin kultainen http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1009169 on vaan ehkä liian pienet tähän autoon mut tuumaa isompana ois just hyvä.
G.T.S kirjoitti:No jos kerran lähdet tuolle germaani linjalle Joka mun mielestä ei todellakaan ole mikään paras ajettavuudeltaan niin tän tyylinen vanne sit ois siisti, mieluummin kuin kultainen http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1009169 on vaan ehkä liian pienet tähän autoon mut tuumaa isompana ois just hyvä.
no tuota.. tämä mun astra on kuitenkin tarkoitettu kovaan ajoon eikä näytille, joten ihan semmosta "form over function" meininkiä en voi enkä lähde hakemaan. mutta noi racing tyyliset vanteet ei oikein nappaa, mieluummin jotain lippavannetta alle. Noissa TD:issä on vähän, mutta ei tarpeeksi. noi sun linkkaamat on just ne mitä mä alunperin ajattelin.. samat kuin Bärin G Astrassa on, just semmoset mistä diggaan. mutta tein äsken ekskursion pankkitilini syövereihin, ja näyttää kyllä siltä että taas nämä läpät on pelkkää päiväunta. pitäs saada jostain vähän ylitöitä tai sivutuloja.. oisko kellään tarvetta toimistoon verkkosuunnittelulle ja toteutukselle?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Nojoo eipä noi ylileveet oo mitkään parhaat ajaa, jos ihan oikeesti ruvetaan ajamaan.
Mut onhan ne vaan paremman näköset. Se on just siitä kiinni mitä halutaan. Esim mun opc ei oo ku koriste mil ajetaan vaan hiljaa.. Mut te muut kuitenki ajelette radallakin, niin eipä ne sinne oikee sovellu.
Meinaatko alustalle tehä mitää vai ajeletko eibacheil?
emsii kirjoitti: Esim mun opc ei oo ku koriste mil ajetaan vaan hiljaa..
Ai ei ajeta hiljaa Muistan kun tultiin karkkilasta millaista se meno oli
Mut tietenkin on paremman näköinen mut ajettavuus kärsii sen huomasin vanhassakin autossa.
Mut jos lähdette molemmat noihin RH vanteisiin niin tehkää toinen mustalla sisustalla ja toinen valkoisella ja sama juttu sit noihin pikku koristeihin mitä autoon tulee mustaa ja valkoista
Lappeen Rannassa käytiin. Eipä kulkenut Astra tänään, kevään tuloksista jäätiin. Sen verran ehdin tiirailla vedon aikana, että ahdot eivät nousseet nelosella 0,6bar korkeammalle, mutta vitosella 1.0bar. Epäilin ensin ahtovuotoa, mutta eipä siellä mitään ole. Vikakooditkin nollasin aamulla. En oikein keksi mikä tuossa nyt mättää, tulos siis vain 223kmh. Toinen veto on kuvattu kahdella kameralla, pitää tutkia saako niistä mitään järkevää irti, vaikka eipä siinä juuri katsottavaa ole.
samsa87 kirjoitti:Komeat äänet oli kuitenkin Katsoin sen sun ekan ajon.
Itsekin kuitenkin petyin hieman loppuvauhtiin.. 236 Onpahan ensi kesälle tavoitteita..
Eka veto meni aivan puihin kun unohdin toki ottaa ESP:n pois päältä, eikä saanut pienillä vaihteilla tehoa juuri yhtään. Toka meni paremmin, mutta silti ekassa parempi loppunopeus. Ota näistä nyt sitten selvää. 230 oli tarkoitus rikkoa, jääpä sitten jotain ensi vuoteen.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Hiukan kovempaa mentiin viime vuonna hiukan viritetyllä Z28Net koneella olevalla Aero Saabilla lappeenrannassa (228km/h). Tosin jotain häikkää oli autossa kun ei kunnolla vetänyt...
Itsekin kuitenkin petyin hieman loppuvauhtiin.. 236 Onpahan ensi kesälle tavoitteita..
Hienot oli kyl äänet Aristossakin muutama auto oli välissä siinä jonossa ja ihmettelin et mikä tääl jytisee, kun autosta nousi ylös ni selvis mistä se kuuluu
Hienot oli kyl äänet Aristossakin muutama auto oli välissä siinä jonossa ja ihmettelin et mikä tääl jytisee, kun autosta nousi ylös ni selvis mistä se kuuluu
Ja Astra on kyl komea
Oliko varmasti mun Aristo? Näitä kun oli kolme
Ja vaikka ääntä oli niin ei mihinkään
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Ja Astra on kyl komea
Jaa, enpä nyt olekkaan ihan varma...2 eri aristoa mä vaan näin, rekkarissa oli 2 numeroa tässä jytisijässä.
Ja Astra on kyl komea
Jaa, enpä nyt olekkaan ihan varma...2 eri aristoa mä vaan näin, rekkarissa oli 2 numeroa tässä jytisijässä.
menkääs johonkin toiseen topikkiin puhumaan noista riisinkeittimistä!
edit: ite en nähnyt yhtään aristoa, jonkun omegan kyllä jonossa pari autoa mua ennen.
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Ja Astra on kyl komea
Anteeksi, viimeinen ot
Sit se ei ollu mun, se oli singlellä ja "hieman" isommin rakennettu..
E: Sitäpaitsi Johnny alotti
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d