Mikä putiikki myy edullista sarjaa tai olisko jollain menossa oman auton madallus 1.9 CDTI että voisi myydä vanhat osat mulle ?
Nro 050 544 65 6 kuusi
Hmm.. taidan ostaa jostain muualta. Ebayssa alkaen 164 € eibach prokit, varmaan sieltä sitten.Ahnuld kirjoitti:Nuo Eibachin vieterit tuntuu ainakin näin kesällä varsin sopivilta.
Taakse laitettiin nuo FSD pumput ja eteen odottelen VIELÄKIN niitä iskareita. Mahtaakohan tulla koskaan stana...
LMF Wauxhall putiikista sai osat melko soppeliin hintaan, mutta toimituksessa ilmeinneiden ongelmien (toinen etuiskari väärä) jälkeen on asian hoitaminen ollut melko tahmeaa. Nyt ei enää edes vastailla sähköpostiin![]()
Eli kannattaa harkita jotain muuta puljua.
Vectran takaiskarit tuntuvat alkuperäisenä melko löysiltä, joten kannattaisi vaihtaa ne, voi tulla vähän pompottava fiilis alkuperäisillä. Etupaa tuntuu toimivan ihan ok alkuperäisillä pumpuilla ja Eibacheilla. Saisi nekin hieman tukevammat olla. Ainoa oire on ehkä jonkinlainen "läpilyönti" isoissa heitoissa, jolloin vakiopumppu ei vaimenna tarpeeksi sisäänjoustossa.
Narinat pitäisi saada loppumaan vaihtamalla kallistuksenvakaajien koripuslat. Täytyisi itsekin tuohon paneutua.
Mites muuten näiden jousisarjojen muutoskatsastus? Tarvitaanko jotain dokumentteja?
Meillä H&R jouset ja vakio iskarit niin samaa ongelmaa takapäässä.. vakiot on turhan heppoiset sinne ja jää keikkumaan helposti. Keula taas on tuntunut ihan kelvolliselta.Ahnuld kirjoitti:...
Vectran takaiskarit tuntuvat alkuperäisenä melko löysiltä, joten kannattaisi vaihtaa ne, voi tulla vähän pompottava fiilis alkuperäisillä. Etupaa tuntuu toimivan ihan ok alkuperäisillä pumpuilla ja Eibacheilla. Saisi nekin hieman tukevammat olla. Ainoa oire on ehkä jonkinlainen "läpilyönti" isoissa heitoissa, jolloin vakiopumppu ei vaimenna tarpeeksi sisäänjoustossa...
Mistä ostit ja mitä maksoit?Altti450 kirjoitti:Mulla odottaa hyllyssä -30mm tiputtava Irmscherin alustasarja asennusta.
Magneetista ostin. Sain hyvällä alennuksella. Alkuperäinen hinta ollut kai 600?ap85 kirjoitti:Mistä ostit ja mitä maksoit?Altti450 kirjoitti:Mulla odottaa hyllyssä -30mm tiputtava Irmscherin alustasarja asennusta.
Juu, näin se taitaa olla.Ahnuld kirjoitti:Ymmärtääkseni Irmelin jouset on samat, kuin Eibachin vieterit.