b omegan k-lukon ihmettelyä
-
ville kinnunen
- 'Admiral'

b omegan k-lukon ihmettelyä
mikähän logiikka tuossa on,kun kuskin ovesta aukeaa ja menee kiinni kaikki luukut.mutta paksin lukosta ei toimi muuta kuin paksi?onko mulla jotain rikki?vai onko tuo suunniteltu noin?kakestahan kuitenkin aukeaa kaikki.
omega caravan 97 2.0i,8 tappi automaatti(saksan tuonti 04)
astra f 94 1.8 16v
omega caravan 98 2.0,8 tappi (ajossa)
astra f 94 1.8 16v
Re: b omegan k-lukon ihmettelyä
Kyllä se taitaa olla juurikin noin suunniteltu. En tosin ole omastani päässyt kokeilemaan kontin luukun lukitusta, koska on eri sarjoitus siinä.
Eihän ne ovet mene lukkoon, jos muista ovista painaa lukkonupin alas ollesas sisällä. Kuskin oven lukkonupista menee taas kaikki lukkoon.
Eihän ne ovet mene lukkoon, jos muista ovista painaa lukkonupin alas ollesas sisällä. Kuskin oven lukkonupista menee taas kaikki lukkoon.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Täytyy sanoa, että en itse äkkiseltään muista yhtään autoa missä paksin lukosta toimisi muidenkin ovien lukot?
Ja kuvaillun perusteella lukot toimii siis täysin oikein.
-
ville kinnunen
- 'Admiral'

mersut on niitä ihmeitä..
niin ja audi myös.mutta noissa on kylläkin alipaine käyttöinen k-lukko.mun mielestä olis kiva systeemi myös tuossa omegassa ettei tarvis rampata autoa ympäri avaimet kädessä.
tuohan ei haittaisi jos tuo mun kake toimisi
niin ja audi myös.mutta noissa on kylläkin alipaine käyttöinen k-lukko.mun mielestä olis kiva systeemi myös tuossa omegassa ettei tarvis rampata autoa ympäri avaimet kädessä.
tuohan ei haittaisi jos tuo mun kake toimisi
astra f 94 1.8 16v
astra f 94 1.8 16v
Kyllä ainakin meikäläsen A omegassa keskuslukko tottelee myös takaloosterin avainpesää.
---
Henkka
OmegaA - OmegaB
Henkka
OmegaA - OmegaB
tuossa tulikin vastaus, mut mersuissa oon törmänny tuohon paksin lukosta ovet auki /kiiascona_c kirjoitti:Täytyy sanoa, että en itse äkkiseltään muista yhtään autoa missä paksin lukosta toimisi muidenkin ovien lukot?![]()
Vectra c Vectra B
http://www.nousurakenne.fi/
http://www.nousurakenne.fi/
Kyllä ainakin itellä meni A2-Vectrassa kaikki ovet lukkoon jokaisesta lukkopesästä (peräkonttin, ja molemmista etuovista). Itsekkin olen ihmetellyt tuota ominaisuutta tuossa B2 omegassa, ettei ovet mene lukkoon takakontista.
Omega 2.5td -00
-
ville kinnunen
- 'Admiral'

onpas menny kehitys sitten taakse päin.taidan vaihtaa tuon paksin k-lukon moottorin ohjaavaan versioon,niin sillähän siittä pääsee
tai asennan jonkun kake sarjan.
astra f 94 1.8 16v
astra f 94 1.8 16v