C-Vectra monitoiminäyttö polttimon vaihto
C-Vectra monitoiminäyttö polttimon vaihto
C-Vectran kojelaudan keskellä oleva näyttö, se pienempi versio (lämpötila, kello, radiokanava), on osittain pimeänä. Lamppu sieltä lienee palanut, näyttö toimii kyllä kokonaan.
Mitäpä kautta tuohon lähtis polttimoa vaihtamaan? Kaikki varmaan irtoaa kunhan käyttää voimaa tarpeeksi, mutta tähän on varmaan oikea tapa olemassa.
Mitäpä kautta tuohon lähtis polttimoa vaihtamaan? Kaikki varmaan irtoaa kunhan käyttää voimaa tarpeeksi, mutta tähän on varmaan oikea tapa olemassa.
Optimisti: Opelin tankki täyteen
Re: C-Vectra monitoiminäyttö polttimon vaihto
Tuollahan ei ole ihan normi lamppua vaan kolvattuja ledejä.
Se mittaristo muistaakseni lähti irti tiputtamalla ratti alas ja sieltä sit avaamalla kolme torksia, jos en nyt ihan väärin muista.
Se mittaristo muistaakseni lähti irti tiputtamalla ratti alas ja sieltä sit avaamalla kolme torksia, jos en nyt ihan väärin muista.
Kyseessä siis keskellä kojelautaa oleva näyttö (ei mittaristossa), taisin ilmaista itseni vähän huonosti....
Mistä kohtaa uskaltais ruveta kampeamaan?
Mistä kohtaa uskaltais ruveta kampeamaan?
Optimisti: Opelin tankki täyteen
Kojelaudassa oleva jalopuujäljitelmä lista irti
lähtee kampeamalla aloittaen apparin puoleisesta päädystä
on kiinn klipsuilla
Sen alta löytyy näytön kiinnitys riivit
on kiinn klipsuilla
Juurikin näin eikä ees hirveesti tarvitse kammeta vaan otta napakan otteen ja vetää. voi olla tiukassa mutta siellä on pika kiinnikkeet jotka sit kyl antaa periks.tammari kirjoitti:Kojelaudassa oleva jalopuujäljitelmä lista irti
on kiinn klipsuilla
Tuossa näytössä sitten on 36kpl pieniä ledejä jotka ovat todella pieniä ja kolvattuja kiinni. Helpompi voi olla ostaa purkaamolta uusi tuollainen ja vaihtaa se itse paikalleen ellei ole kovin taitava kolvaaja. Voi kyllä olla että mullakin on yksi tuollainen vielä tallessa koska kun sitä alkaa purkamaan niin siinä on lamppujen edessä nestekide osio joka todella herkkä ja omaa autoa kun purettiin niin takaisin kasatessa se hajosi ja silloin tilasin uuden koko yksikön josta hyödynsin vain sen nestekide osion.
Tuossa kolmitoiminäytössä on 2kpl hehkulankapolttimoita.
juurikin näinZafira kirjoitti:Tuossa kolmitoiminäytössä on 2kpl hehkulankapolttimoita.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Siis puhutaankos nytten siitä ajotietokoneen näytöstä mikä keskellä kojelautaa? vai oonko nyt ymmärtänyt väärin mistä puhutaan?
Jos juurikin siitä niin mun c-vectrassa oli kyllä ihan ledit ja vielä melko monet?
Jos juurikin siitä niin mun c-vectrassa oli kyllä ihan ledit ja vielä melko monet?
C-Vectroissa on ainakin kolmea eri näyttöä varusteista riippuen.
Nim. TID, GID, CID
Itsellä tuo CID
Nim. TID, GID, CID
Itsellä tuo CID
Lues nyt toi eka viesti uudestaan.G.T.S kirjoitti:Siis puhutaankos nytten siitä ajotietokoneen näytöstä mikä keskellä kojelautaa? vai oonko nyt ymmärtänyt väärin mistä puhutaan?
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
Joo oonkin lukenut. Kyseessä ajotietokoneen näyttö. Niin en sit tiedä mitä näyttöjä teillä on mut mulla oli kyllä ihan ledeillä toimiva näyttö. Onks sitten siinä pappamallin kaks rivinäytössä lamput vai?Jartsa kirjoitti:Lues nyt toi eka viesti uudestaan.G.T.S kirjoitti:Siis puhutaankos nytten siitä ajotietokoneen näytöstä mikä keskellä kojelautaa? vai oonko nyt ymmärtänyt väärin mistä puhutaan?
G.T.S kirjoitti:Joo oonkin lukenut. Kyseessä ajotietokoneen näyttö.
mpetas kirjoitti:se pienempi versio (lämpötila, kello, radiokanava)
Okei koko ajan aatellut et se on sama näyttö kun mulla. okei eli kyseessä se kaks rivi näyttö... onks siinä vain lamput?Zafira kirjoitti:G.T.S kirjoitti:Joo oonkin lukenut. Kyseessä ajotietokoneen näyttö.mpetas kirjoitti:se pienempi versio (lämpötila, kello, radiokanava)
no kuitenkin idea miten tuo irroitetaan varmaan tuli kaikille selväks!