topseli kirjoitti:HeinoxXx kirjoitti:Komee Vectra sulla

oon itte just vähän aika sitten ostanu vectran, jota onki vähän jo tuunattu, mutta mistä sä saat noita osia tohon, kuten tummat vilkut ja noi puskurit, ja noilla aiemmilla sivuilla toi konepellin "lisäke"?

Ja millähän tavalla on paras irrottaa se gl merkintä ja takakontista ne kaikki "Vectra 1.8 Kat" kohotetut tekstit?

No osia oon ite haalinu aika paljon täältä ocf rompetorilta sattuu aina joskus olemaan joku gt/2000 purkuun menosa ja merkithän on helppo pukata vaan jollaki pois ja tinnerillä vaan lopuksi liimat vekeen. ei siinä sen kummempaa mutta ison

merkin alla on vectrassa ainekin reijät alla.
joo tosiaan rompetorilta noita korinosia kannattaa metsästää, voi löytyä nettivaraosastakin. valoja ja vilkkuja löytyyy netistä vaikka kuinka esim. completos. konepellin jatketta jos ei hitsaa niin suosittelen tilaamaan tuningzonelta lasikuitu osina, tuolta tilannut itse jotain ja tosiaan nimim. LOUCCU järjestelee/järjestänyt tuolta kimppatilauksia.
merkit on kaksipuoli teipillä kiinni ja lähtee ehkä parhaiten siimalla sahaamalla eikä ole vaarana maalipinnan rikkoutuminen, ja lopuksi teipin jämät tinnerilla yms. myrkyllä pois.
takaluukun opel merkin takana on reijät vasta a2 mallissa.
ja ettei mene ihan offix, hieno vectra on kyllä, konehuoneestakin melko siisti. oikeastaan ainoa mikä häiritsee itseä on toi etutolpan yläpää...