c vectra ja sen mankan voluumit

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

c vectra ja sen mankan voluumit

Viesti Kirjoittaja kimmopa1 »

Lauantaista iltaa Opelistit.

Semmoista olisin kysellyt että mahtaakohan autossani mankan voluumi kasvaa sen mukaan kun vauhti kasvaa?
Kun tänään hoksin että kun vauhti nousi yli 100km/h niin tuntui siltä että ihan itsekseen volikat voimistui? :o
Vai herkentyykö kuuloni vain nopeammissa nopeuksissa? Soitin on vuosimallia 2006, en nyt ulkoa (enkä jaksa lähteä tarkastamaan) muista soittimen merkkiä, mutta orkkis soitin kyseessä.
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018

Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Jartsa
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: c vectra ja sen mankan voluumit

Viesti Kirjoittaja Jartsa »

kimmopa1 kirjoitti:Lauantaista iltaa Opelistit.

Semmoista olisin kysellyt että mahtaakohan autossani mankan voluumi kasvaa sen mukaan kun vauhti kasvaa?
Kun tänään hoksin että kun vauhti nousi yli 100km/h niin tuntui siltä että ihan itsekseen volikat voimistui? :o
Vai herkentyykö kuuloni vain nopeammissa nopeuksissa? Soitin on vuosimallia 2006, en nyt ulkoa (enkä jaksa lähteä tarkastamaan) muista soittimen merkkiä, mutta orkkis soitin kyseessä.
kyllä kasvaa taustamelun mukaan ja sen "herkkyden" saa itse säädettyä.Ohjeet ohjekirjassa.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
kimmopa1
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kimmopa1 »

Jartsa kirjoitti:

kyllä kasvaa taustamelun mukaan ja sen "herkkyden" saa itse säädettyä.Ohjeet ohjekirjassa.
ok, kiitos. Vuoden nyt ollut tuo nykyinen auto ja soittimeen oikeastaan en ole muuten perehtynyt kuin että olen bassoa ja diskanttia säädellyt :D
Oikeastaan ihan hyvä juttu että tämmöinenkin ominaisuus on, itse olen ainakin sitä mieltä. Tosin sitä minä olen mietiskellyt kun olen seuraillut foorumilla keskusteluja näistä dvd-soittimista, että semmosen vaihtaisi, mutta saa nyt nähdä, pitäisi vaan olla varmuus että rattinamikat toimisi uuden soittimen kanssa ja toisaalta se että kuinka helposti semmosen soittimen saa asennettua.
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018

Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
leutoranta
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Viesti Kirjoittaja leutoranta »

kimmopa1 kirjoitti:
Jartsa kirjoitti:

ok, kiitos. Vuoden nyt ollut tuo nykyinen auto ja soittimeen oikeastaan en ole muuten perehtynyt kuin että olen bassoa ja diskanttia säädellyt :D
Oikeastaan ihan hyvä juttu että tämmöinenkin ominaisuus on, itse olen ainakin sitä mieltä. Tosin sitä minä olen mietiskellyt kun olen seuraillut foorumilla keskusteluja näistä dvd-soittimista, että semmosen vaihtaisi, mutta saa nyt nähdä, pitäisi vaan olla varmuus että rattinamikat toimisi uuden soittimen kanssa ja toisaalta se että kuinka helposti semmosen soittimen saa asennettua.
B Zaffeen juuri vaidoin mankan. Välipiuhan joudut ostamaan GAN-väyläliittimen ja isoliittimen väliin. 60€ maksaa kyseinen piuha ja sillä saat toimimaan ratti namiskat. Muistaakseni se piuha tarvitsee vielä kaverikseen antennisovittimen 20€. Heräte tulee tuohon 60€ piuhaan, mutta mankka lähtee päälle vasta, kun on kaikki virrat päällä.
Opel Mokka 1.4T 4x4
Vastaa Viestiin