Vectra C GTS `03 Rekisterikilven valoissa häikkää
Vectra C GTS `03 Rekisterikilven valoissa häikkää
Hei, eli siis kyseessä yllämainittu auto, ja ongelma on semmoinen, että rekisterikilven valot palavat, vaikka virrat ovat poissa, ja valot ovat katkaisimesta sammutettu. Ensiksi ajattelin vian johtuvan kosteudesta, mutta se ei ainakaan oman diagnoosini mukaan ole siitä kiinni. Otin takakontista sen liittimen irti, mikä menee niille rekkarikilven valoille, ja silloin tietenkin sammuivat. Katsoin virtakynän kanssa että liittimeen tuli virta, vaikka valot olivat katkaisimesta pois päältä, eli sinne ei kuuluisi kai silloin tulla virtaa, minun ymmärtääkseni.(Korjatkaa jos olen väärässä) Toivon mukaan saatte jonkinlaista selvää tuosta, olen aika huono selittämään ja kuvailemaan asioita. Neuvoja kaivattaisiin siihen mistä/miten kannattaisi jatkaa vian etsimistä, nämä sähköjutut eivät ole oikein vahvin puoleni. Olisin todella kiitollinen neuvoista. 
Re: Vectra C GTS `03 Rekisterikilven valoissa häikkää
Rekisterikilvenvalot palavat niin kauan kun takaluukku on lukitsematta.
Ei ole vika vaan ominaisuus jonka tarkoitus valaista auton takaosa.
Syttyvät mm kun painat kakesta takaluukun auki.
Sammuvat kun takaluukku lukittuu.
Tämäkin on kerrottu manuskassa
Mutta jos jäävät palamaan pysyvästi voisit kokeilla akun kengän irroitusta joksikin ajaksi.
Ei ole vika vaan ominaisuus jonka tarkoitus valaista auton takaosa.
Syttyvät mm kun painat kakesta takaluukun auki.
Sammuvat kun takaluukku lukittuu.
Tämäkin on kerrottu manuskassa
Mutta jos jäävät palamaan pysyvästi voisit kokeilla akun kengän irroitusta joksikin ajaksi.
Re: Vectra C GTS `03 Rekisterikilven valoissa häikkää
Äsh, tulipas tyhmä olo
Olen kyllä plärännyt ohjekirjaa, mutta tuo jäi sitten huomaamatta... Auto ollut vasta muutaman viikon minulla, niin ei ole ehtinyt perehtyä kaikkiin ominaisuuksiin vielä. Kiitos vastauksesta.