Minäpä hyvinkin.Tennessee kirjoitti:Olikos se one joka Truskan edustalla nosteli Vectrasta lapasta eilen illalla? Oli vähän hidas sytytys niin morjestin vaan auton perälle
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Opel Astra Sport 1.6 Turbo AT6 -11
Jeppe jääkarhu tais tänään ajelle mun edellä tiputtaen pukinmäen mäkkärin rampista alas ja sit siitä tuusulan väylälle....
Yritin ajaa kiinni ja morjenstaa mut oli sellainen S**t*n*n rekka edessä ettei kerennyt
Yritin ajaa kiinni ja morjenstaa mut oli sellainen S**t*n*n rekka edessä ettei kerennyt
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
onneks ei kiilannu sua hengiltä...G.T.S kirjoitti:mut oli sellainen S**t*n*n rekka edessä ettei kerennyt
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
No ei se vain sattui ajeleen kehällä vasenta kaistaa tasan kahdeksaa kymppiä ja oikeella oli tilaa niin se vähän otta päähän et menin sit oikeelta ohi...timok kirjoitti:onneks ei kiilannu sua hengiltä...G.T.S kirjoitti:mut oli sellainen S**t*n*n rekka edessä ettei kerennyt
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Eikös tuo ollut kummankin osalta ihan lain mukaista ajamista? Kehä ei ole moottoritie joten siinä saa oikealtakin ohittaa, samoin kuin ajaa vasenta kaistaa vaikka oikea olisi tyhjä.G.T.S kirjoitti:se vähän otta päähän et menin sit oikeelta ohi...
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Kyllä, juurikin näin.Simo kirjoitti:Eikös tuo ollut kummankin osalta ihan lain mukaista ajamista? Kehä ei ole moottoritie joten siinä saa oikealtakin ohittaa, samoin kuin ajaa vasenta kaistaa vaikka oikea olisi tyhjä.G.T.S kirjoitti:se vähän otta päähän et menin sit oikeelta ohi...
TBD
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
hmm......G.T.S kirjoitti:No ei se vain sattui ajeleen kehällä vasenta kaistaa tasan kahdeksaa kymppiä ja oikeella oli tilaa niin se vähän otta päähän et menin sit oikeelta ohi...timok kirjoitti:onneks ei kiilannu sua hengiltä...G.T.S kirjoitti:mut oli sellainen S**t*n*n rekka edessä ettei kerennyt
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
40-80km/h.timok kirjoitti:hmm......G.T.S kirjoitti:No ei se vain sattui ajeleen kehällä vasenta kaistaa tasan kahdeksaa kymppiä ja oikeella oli tilaa niin se vähän otta päähän et menin sit oikeelta ohi...timok kirjoitti:onneks ei kiilannu sua hengiltä...G.T.S kirjoitti:mut oli sellainen S**t*n*n rekka edessä ettei kerennyteikös kehä 1:llä ole 80rajoitus????
TBD
No eipäs nyt kuitenkaan lähdetä saivartelemaan ja täyttämään tällä asialla topicia. kuitenkin jutun juju ei ollut tuo rekka ja miten se siellä ajaa. Oikeinhan se ajoi mutta tilaa voi kuitenkin antaa jos itse on hitaampi tai ei aja kovaa. Ja nyt piste asialle.Ioni kirjoitti:40-80km/h.timok kirjoitti:hmm......G.T.S kirjoitti:No ei se vain sattui ajeleen kehällä vasenta kaistaa tasan kahdeksaa kymppiä ja oikeella oli tilaa niin se vähän otta päähän et menin sit oikeelta ohi...timok kirjoitti:onneks ei kiilannu sua hengiltä...G.T.S kirjoitti:mut oli sellainen S**t*n*n rekka edessä ettei kerennyteikös kehä 1:llä ole 80rajoitus????
liekkö PJR gessi kadeskilla vaajakoski moottoritiellä nuin 9pintaan??
tänään tällasta, huomenna jotain muuta
Tais "astraboy" ajella äsken hesan sokoksen nurkalta manskulle.
Hyvältä näytti astra livenäkin
Hyvältä näytti astra livenäkin
Kuka saatana painaa jollain shamppanja/ruskea/something värisellä B vectralla ohi hallituskadulta joka ilta kymmenen kertaa nopeusmittarin viisarin kallistuessa reippaasti oikealle!? autossa takalasissa iso OPEL
tarra sekä mustat lexusvalot.
Sori, tämä oli ihan ot, mut kysynpä vaan
-Opel Calibra -93 2.0 Autom.
Arigato, Razorth.
Arigato, Razorth.
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
Timo.S Jämsän kylillä vähän ennen kuutta, piirteli viivoja lainarenkailla? ja herätti samalla varmaan puoli Jämsää 
mä taidan olla pöhlö
mä taidan olla pöhlö
Hyvin mahollista, koska muutin sinne suunnalledaamies kirjoitti:liekkö PJR gessi kadeskilla vaajakoski moottoritiellä nuin 9pintaan??
Ajelin muuramegolffista kotia päin.
Teretulemast tupatarkastukselle ja kahveelle!
varmaan jos laitat kaupungin niin tunnistaa paremmin.Razorth kirjoitti:Kuka saatana painaa jollain shamppanja/ruskea/something värisellä B vectralla ohi hallituskadulta joka ilta kymmenen kertaa nopeusmittarin viisarin kallistuessa reippaasti oikealle!? autossa takalasissa iso OPELtarra sekä mustat lexusvalot.
![]()
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech