Timonen kirjoitti:Mulla nuo B1:n valot on vielä helvetin hyvät, ei voi moittia ollenkaan. Ja vakiopolttimot.
Vähän edittiä!
Nuo valot on B2:n! Unohin kokonaan...
Ei millään pahalla, mutta toi on aika hyvä unohdus...
B2-Vectran valot ovat mielestäni kyllä paremmat kuin B1 - Vectran... toki onhan ajallistakin eroa, mutta silti.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
^Onko noissa minkälainen sitten kuvio? Perus tuning kökkö eli aivan sama kun ei olis valoja ollenkaan, vai onko ihan oikeasti hyvät? Noita angel eyes -umpioitahan saa ihan xenon hyväksyttyjäkin, jolloin ei tarvis katsastuksenkaan kanssa arpoa sitten että käykö vai ei... Mutta faktatieto puuttuu siitä kuviosta, eli onko verrattavissa tuohon alkuperäseen Hellan umpioon?
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Tietääkö joku mistä löytyis B2:een tavalliset linssiumpiot? Mulla on tossa varaosa-autossa alkup. xenonit mutta en jaksais ettiä ballasteja kun V6 konehuone on aikas täynnä. Kaikissa linsseissä jotka oon löytänyt on devil´s ledit- tai angel eyesit eikä oikein miellytä. Tai jos joku osais varmasti kertoa että angel-rinkulat saletisti on kellertävät eikä valkoiset niin sekin tieto auttais.
Testasinpa iltapimeällä tuon uuden (-97) ostokseni valoja. Ei tartte laittaa lisäpitkiä! Yllättävän hyvät ja tasaiset kuviot lyhyillä ja pitkillä. Vertaan siis A-Vekun tummentuneisiin umpioihin, niin eihän siinä entisessä ollut valoja ollenkaan, huomaan nyt.
Pystyykö b2 vekun pitkät säätään umpiosta erikseen ?? Lyhyet ois nyt säädöissä mut pitkillä on kyllä vallan eriskummallinen valokuvio ..tosin eipä niillä kyl käyttöä sinällään ole kun lisäpitkät xenoneilla löytyy, mut oishan se mukava jos näyttäsivät edes johonkin.