Astra J / lisävarusteet / Infinity Sound system ja FlexRide
Astra J / lisävarusteet / Infinity Sound system ja FlexRide
Morjensta..
Olen tässä miettimässä mitä ruksittelis Astran tilaukseen..
Googlaamalla en paljoo hullua hurskaammaksi näissä tullut...
Tuosta katselin Infinity Sound Systemiä listalta - onko se hintansa väärti?
kuinka paljon subbari elementti vie tilaa tavaratilasta - tuleeko varapyörän tilalle?
Tiedättekö onko Sport varusteiden sport alustaa mahdollista korvata FlexRide alustalla - ja onko Flexriden Sport asento yhtä jämäkkä kuin Sportin vakio alusta? Itse tykkäsin Sportin alustasta - mutta kun kova on niin mukulakivellä hieman epämukava..
terveisin.
Wellu
Olen tässä miettimässä mitä ruksittelis Astran tilaukseen..
Googlaamalla en paljoo hullua hurskaammaksi näissä tullut...
Tuosta katselin Infinity Sound Systemiä listalta - onko se hintansa väärti?
kuinka paljon subbari elementti vie tilaa tavaratilasta - tuleeko varapyörän tilalle?
Tiedättekö onko Sport varusteiden sport alustaa mahdollista korvata FlexRide alustalla - ja onko Flexriden Sport asento yhtä jämäkkä kuin Sportin vakio alusta? Itse tykkäsin Sportin alustasta - mutta kun kova on niin mukulakivellä hieman epämukava..
terveisin.
Wellu
Re: Astra J / lisävarusteet / Infinity Sound system ja FlexRide
tossa manu metson mietteitä astrasta flexridesta. http://www.iltasanomat.fi/autot/1744962 (katso video)
Infinity SS:stä on näkynyt aika vähän keskustelua, mutta yleisesti harvoin kai noi soundsysteemit oikeesti huonoja sijoituksia on jos vähänkään arvostaa musiikin ja äänen laatua. Astrassa sen saa vielä todella kohtuu hintaan, joten ruksi siihen ettei harmita jälkikäteen..Ellet sitten halua itse rakennella myöhemmin lisää...
En tiedä missä toi subbari Astrassa on, mutta voihan se olla myös penkkien alla tai pohjassa/seinässä. Mun nykyisessä esim on 2 subbia nimenomaan etupenkkien alla. Onkohan tuosta missään muuten edes kuvausta millainen setuppi tuo on?
En tiedä missä toi subbari Astrassa on, mutta voihan se olla myös penkkien alla tai pohjassa/seinässä. Mun nykyisessä esim on 2 subbia nimenomaan etupenkkien alla. Onkohan tuosta missään muuten edes kuvausta millainen setuppi tuo on?
Sportissa on vakiona ihan sama alusta kuin Enjoyssakin, lisävarusteena saa joko normaalin sport alustan joka on siis
varmaan vähän matalampi, mutta jota ei voi säätää ollenkaan. Flexridea voi säätää kolmeen eri asentoon ja lisäksi se haistelee koko ajan kuljettajan ajotapaa ja säätää iskareita sen mukaan, sekä paranataa ainakin turbo versioissa kaasuun vastaavuutta ja ohjaustehostuksen toimintaa.
Hintaa Sport alustalla on 290,- ja Flex ridella 860,- autoveroton hinta.
varmaan vähän matalampi, mutta jota ei voi säätää ollenkaan. Flexridea voi säätää kolmeen eri asentoon ja lisäksi se haistelee koko ajan kuljettajan ajotapaa ja säätää iskareita sen mukaan, sekä paranataa ainakin turbo versioissa kaasuun vastaavuutta ja ohjaustehostuksen toimintaa.
Oliko sulla Tuure jotain tarkempaa tietoa tuosta Infinity SS:stä? Eroaako Insignian ja Astran SS jotenkin toisistaan ja mitä se tuo mukanaan?[opel k kirjoitti:Sportissa on vakiona ihan sama alusta kuin Enjoyssakin, lisävarusteena saa joko normaalin sport alustan joka on siis
No ainakin Insigniassa on mun tietääkseni kaksi subbaria kun Astrassa on vaan yksi, ja lisäksi Astrassa subbari on pienempi kuin Insigniassa,
muuten en tiedä onko esim, soittimessa eroja kun en oo koskaan kumpaakaan livenä nähnyt.
muuten en tiedä onko esim, soittimessa eroja kun en oo koskaan kumpaakaan livenä nähnyt.
Astrasta ja Insigniasta ei ole kokemusta, mutta bemarista ja GT opelista on. Molemmissa hi-fi-paketti on kyllä ollu hyvä. Äänentoisto on silloin jo vähintäänkin tyydyttävä. Lisäks äänentoistoa on huomattavasti helpompi lähteä parantamaan hi-fi-paketin pohjalta kuin tyhjältä pohjalta. Tällöin kaikki johdotukset yleensä on jo olemassa...samoin kuin kaiuttimien paikat ja vahvistimet (näitä voi sitten tarvittaessa vaihtaa vain parempiin). Tietysti on totta, että TeeSeItse-hifimiehillä on varmasti standardit korkealla ja taitoa ja intoa laittaa noita itse...silloin asia on varmasti eri.

Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
astrassa subbari tulee konttiin takapenkkien taakse niin, että säädettävää kontin pohjaa ei saa alimmaiselle tasolle. muuten kyllä kannattava hankinta