eg1992 kirjoitti:kyllä noi jälkiasennus "audi" valojen ledit on parkit vain, ei ole niin kirkkaat kuin esim. audeissa on. siksi ne ei riitä päivävaloiksi. Eli ihan aiheesta on poliisi väläytelly. Laita erilliset huomiovalot tai hyväksytyt ledipäivävalot jos et ajovalopolttimoita raaski käyttää.
Mulla semmonen olettamus että jos nyt jälkiasennus led-päivävalohuomiovalot laittaisin niin pitäisi myös poistaa nykyinen umpioiden parkkiledirivi. Parkit eivät ilmeisesti saisi palaa samaan aikaan vai? Korjatkaa jos oon ihan metässä
On ne vaan siistit mutta herättää vaan hilpeyttä vanhemmissa ihmisissä mitä olen huomannut

Yhdestikin ajoin mesen takana niin ensin katso taakse lamppujani vanhempi naishenkilö, tämä puhui vieruskaverilleen niin tämäkin alkoi kyttäämään. Sitten vielä vänkärikin veti aurinkosuojan alas ja alkoi peilistä kyttäämään, kiesus
Ja audimiehet, ne vasta hymyileekin. Enkeleissä ei tätä ongelmaa hirveenä ollut kun oli aika monella jo käytössä, mutta näitä ei vielä kauheesti joten hommatkaa niin en erotu niin paljoa massasta