Itse yritin perässä pysyä sellasella beigellä farkku omegalla
Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Keltainen Turbo A-vekku Iisalmessa eilen illalla
. Kuka tunnustaa liikkuneensa sellasella? Mageet äänet lähti kyllä vekusta

vähän aikaa sitten musta c-vectra merkittömällä maskilla leppävaarassa sellon kohdilla. Autosta nousi joku "hoito" kun ohi ajoin.
PJR:n Kadetti jyskän varostomyymälän pihassa eilen siinä 5-6 tienoilla.
B2-Omega -02 3,2 - E-Kadett -87 2.5 turbo - J-Astra -12 1.4T
Oliko Topselin Vectra tänään Oulun Kärkkäisen pihalla?
Kouvolan Prisman pihalla tuli vastaan viininpunainen Insignia farkku. Kuski morjesti, mutta itsellä oli taas sytytys hiukka myöhäsellä. Oliko joku täältä?
Vectra OPC -06, Z28NET
Korjataan, että Kenraalintiellä Kanniston koulun työmaalla... Tuli muutaman kerran käytyä viimeisen kahden viikon aikana.Nalen kirjoitti:OPC Vectra jossain päin Vantaalla rakennustyömaan parkkiksella aitiopaikalla.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
valkoinen kalikka tuolla oulun keskustassa.. pitkä matka ajettiin peräkkäin ja ihme kyllä nosti tassuaki
ja klubin tarra oli takalasissa
aika harva kalsukuski nostaa räpylää täällä oulun suunnalla
ja pari viikkoa sitten joku vanhempi nainen ajeli kans oulun keskustassa punaisella kalsulla ja yllättäen oli vetokoukku perässä. sillon mulla nousi niskakarvat pystyyn ja olin mennä sen eteen ja pysäyttäny auton ja käyny sanomassa sille että " sporttiautoa " ei pilata millään vetokoukulla

aika harva kalsukuski nostaa räpylää täällä oulun suunnalla
ja pari viikkoa sitten joku vanhempi nainen ajeli kans oulun keskustassa punaisella kalsulla ja yllättäen oli vetokoukku perässä. sillon mulla nousi niskakarvat pystyyn ja olin mennä sen eteen ja pysäyttäny auton ja käyny sanomassa sille että " sporttiautoa " ei pilata millään vetokoukulla
-Speedlimit sucks-
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
on pop
opel - wir leben autos
EX. 91' 8v calibra (ikuisuusprojekti)
opel - wir leben autos
Joo, vähän myöhänen morjestuskin siinä työmaannurkassa. Eli olen joku täältä.... Mun työmaalla nähty useamminkin.O_P_C kirjoitti:Kouvolan Prisman pihalla tuli vastaan viininpunainen Insignia farkku. Kuski morjesti, mutta itsellä oli taas sytytys hiukka myöhäsellä. Oliko joku täältä?
- Insignia Sports Tourer B15SFT -18
- Astra J GTC 200 1.6T -14
- Astra J GTC 200 1.6T -14
JoGo kirjoitti:Keltainen Turbo A-vekku Iisalmessa eilen illalla. Kuka tunnustaa liikkuneensa sellasella? Mageet äänet lähti kyllä vekusta
![]()
Työkaverin veljen auto varmaankin... Elikkä sama auto jolla vuodesta toiseen ajetiin pohjat kalajoella?
Siisti pinkki B-Ascona Itä-Vantaalla, oisko ollu kaksovinen. Näytti apparin penkki otetun kokonaan pois ja kyytiläiset vissiin ohjataan suoraan takasohvalle istumaan koivet ojossa, mitäs, mitäs katsastuksessa tästä ratkaisusta sanotaan... 
Ei oo poliisisedät kuulemma oikein tykänneet. Ja muistaakseni katsastuksessa tulee ongelmia.tursas kirjoitti:Siisti pinkki B-Ascona Itä-Vantaalla, oisko ollu kaksovinen. Näytti apparin penkki otetun kokonaan pois ja kyytiläiset vissiin ohjataan suoraan takasohvalle istumaan koivet ojossa, mitäs, mitäs katsastuksessa tästä ratkaisusta sanotaan...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Eilen lauantaina( 18.9) Savonlinnan suuntaan Rantakoivikon kohdilla tuli vastaan beige Astra H GTC ja perässä huristeli tosi siistin näköinen kirkkaan oranssi Vecu A.
GSI-The Real Thing & ST wagon
- Born to lose
- 'Senator'

Viikon sisällä bongannu Vuosaaressa useampaan otteeseen mustan OPC-Corsan. Viimeviikolla myös samanlainen Arden Blue-värinen, vuokin Mäkkärin lähellä.
Astra Bertone Coupe Z22SE
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Vectra B2 X18XE1
Calibra -91 C20XE ex
Astra F X20XEV ex
Astra F 1.6 8V ex
Punaruskea? farkku Gastra ajeli nelostien rampilta korkalovaaraan saakka edellä, korin väriset listat, helmat ja ovenkahvat näytti olevan, sekä jonku näköset madallusjouset (punaiset) alla ja toki tummat lasit. Opelin merkin paikalla oli kovasti clubin logoa muistuttava pieni tarra.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Sininen Ascona C 4d tänään iltapäivällä Lahden keskustassa, Vesijärvenkadulla.
Ascona C x2: GL 20NE ja LS "Sprint" C20XE
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT
Astra H Wagon Ultimate Z16XER
Vectran italianserkku
Astra K Sports tourer B14XFT