Ei kai niillä mitään erikoisvanteita ole?B-Na kirjoitti:Istuuko RunFlat-renkaat normivanteelle kuinka hyvin?
Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).
TBD
Tää onkin uutta tietoa, eipä ole kyllä koskaan tarvinnut perehtyä asiaan. Sen tiedän että useissa kymmenissä bemareissa ja mineissä on vaihdettu runflatit kuuseen, ovat niin paskat ajettavat. Samoille vanteille menee suoraan normi kumit.
E: En kyllä ymmärrä, miksi kukaan sellasta kuraa haluaisi alle laittaa. Äänekkäät, epämukavat ja vetelee.
TBD
Minkä merkin foorumi tää on, tyhmä kysymys, tosi tyhmä.... 
Suurimmassa osassa RF renkaita taitaa olla vain tuet sivuvalleissa, jolloin menee ihan tavallisille vanteille.
Michelinin PAX järjestelmässä näyttäisi olevan tuollainen tukirinkula vanteen keskellä.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Jos viittaat rengaskeskusteluun, niin kyllä ne runflat -renkaat on paskat oli ne sitten Opelin, BMW:n tai Minin (BMW) alla. Ikävä kyllä ei ole kokemusta funflateista Opelin alla, kun ei taida ensiasennusrenkaina Opeleissa olla?tursas kirjoitti:Minkä merkin foorumi tää on, tyhmä kysymys, tosi tyhmä....
Jos taas viittaat avatareen, niin pienet on ongelmat sulla.
Jos johonkin muuhun, niin jatka.
TBD
mikä on tuon "läpivientityökalun" nimi jossa on jousimainen varsi ja vaijerilla toimiva "koura" toisessa päässä jolla voi ottaa kiinni vaikka letkusta ja vetää sen jostain reiästä läpi? mistä saan hankittua tuollaisen työkalun?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
juuri tätä haettiin, kiitokset!tursas kirjoitti:Eihän se tää ole ?
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... yhmaid=134
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Alpha kirjoitti:mikä on tuon "läpivientityökalun" nimi jossa on jousimainen varsi ja vaijerilla toimiva "koura" toisessa päässä jolla voi ottaa kiinni vaikka letkusta ja vetää sen jostain reiästä läpi? mistä saan hankittua tuollaisen työkalun?

Tämmöstäkö meinasit
Mä olin Veikka nopeempi, kun oli just auki toi jokapojan raamattu, eli Biltsun luettelo... 
Siitä suuret kiitokset teille molemmille! pitää käydä biltsusta hakemassa tuo vehje niin pääsee tonkimaan vessan lattiakaivon sisältöä jos siellä on jotain tavaraa kun on tukossa eikä noi avauslitkut auta..
mulla olis toinen kysymys: löysin joskus vahingossa jonkun nettikaupan jossa myytiin isäm maan puolustajille suunnattuja tuotteita (levyjä, paitoja, kirjoja ym) ja siellä sattui silmään Opel paita jossa oli Opel logon lisäksi muistaakseni saksalainen sotilas ja jotain tekstiä. tarvis saada tommonen paita, tietääkö kukaan mistä löytyy?
mulla olis toinen kysymys: löysin joskus vahingossa jonkun nettikaupan jossa myytiin isäm maan puolustajille suunnattuja tuotteita (levyjä, paitoja, kirjoja ym) ja siellä sattui silmään Opel paita jossa oli Opel logon lisäksi muistaakseni saksalainen sotilas ja jotain tekstiä. tarvis saada tommonen paita, tietääkö kukaan mistä löytyy?
BMW F30 330e M-Sport
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
EX:
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Aamu runkullatursas kirjoitti:Mä olin Veikka nopeempi, kun oli just auki toi jokapojan raamattu, eli Biltsun luettelo...
Ai olit vai, pese kätes, mta etitääs nyt toi ss-opelteepaita, muistan nähneeni, en tiedä missä...Veikka kirjoitti:Aamu runkullatursas kirjoitti:Mä olin Veikka nopeempi, kun oli just auki toi jokapojan raamattu, eli Biltsun luettelo...
Ei ku sää olittursas kirjoitti:Ai olit vai, pese kätes, mta etitääs nyt toi ss-opelteepaita, muistan nähneeni, en tiedä missä...Veikka kirjoitti:Aamu runkullatursas kirjoitti:Mä olin Veikka nopeempi, kun oli just auki toi jokapojan raamattu, eli Biltsun luettelo...
Tämmönen paitako ??

http://www.swat-team.fi/products.php?lang=fi&id=2686
Ei ollu vaikea löytää