Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
- StarBreakeR
- 'Diplomat'

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
eilen tumman sininen dtm calikka pirkkalan abc 
Pahimman savun hälvettyä vaihdetaan 6" galvanoidut sulakkeisiin.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
Zafira-A-OPC, Astra-F-Cabrio, Ascona-A-3.0t
Vianlukua, security code ja ohjelmointeja.. silloin kun jaksaa.
-
Speedvelvet
- 'Senator'

|vectraman| kirjoitti:Punainen madallettu A Vectra mustalla konepellillä ja mikäli en väärin katsonut niin A1 valoilla. Motonetistä kaakkurin ramppiin ajeli perässä. Olin sellaisella tummansinisellä Chevrolet Alerolla jossa on TOOOOSI isot takavalot
Olikohan sama minkä minäki bongasin. Tummat takalasit ja klubin tarra takalasissa?
Pari tuntia sitten Kaakkurinhovilla kameleontti fastra, tai en minä nyt varmaksi tiiä oliko kameleontti, kuparin sävynen ja vähän vivahteita vihreään. Kai se sitte on kameleontti.
piti emännän farkku fokkelia käydä ruokkimassa kun ei neiti itte jaksanu.
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
tais tummat takalasit olla mitä kerkesin vilkuilla taakse, mutta tarrasta en tiedä. Kukakohan on tullu meidän huudeille vectralla vouhottaanSpeedvelvet kirjoitti:|vectraman| kirjoitti:Punainen madallettu A Vectra mustalla konepellillä ja mikäli en väärin katsonut niin A1 valoilla. Motonetistä kaakkurin ramppiin ajeli perässä. Olin sellaisella tummansinisellä Chevrolet Alerolla jossa on TOOOOSI isot takavalot
Olikohan sama minkä minäki bongasin. Tummat takalasit ja klubin tarra takalasissa?
-
Speedvelvet
- 'Senator'

|vectraman| kirjoitti:tais tummat takalasit olla mitä kerkesin vilkuilla taakse, mutta tarrasta en tiedä. Kukakohan on tullu meidän huudeille vectralla vouhottaanSpeedvelvet kirjoitti:|vectraman| kirjoitti:Punainen madallettu A Vectra mustalla konepellillä ja mikäli en väärin katsonut niin A1 valoilla. Motonetistä kaakkurin ramppiin ajeli perässä. Olin sellaisella tummansinisellä Chevrolet Alerolla jossa on TOOOOSI isot takavalot
Olikohan sama minkä minäki bongasin. Tummat takalasit ja klubin tarra takalasissa?![]()
Joku apina, revitään siltä pää irti ku seuraavan kerran tulee vastaan.
Speedvelvet kirjoitti:|vectraman| kirjoitti:tais tummat takalasit olla mitä kerkesin vilkuilla taakse, mutta tarrasta en tiedä. Kukakohan on tullu meidän huudeille vectralla vouhottaanSpeedvelvet kirjoitti:|vectraman| kirjoitti:Punainen madallettu A Vectra mustalla konepellillä ja mikäli en väärin katsonut niin A1 valoilla. Motonetistä kaakkurin ramppiin ajeli perässä. Olin sellaisella tummansinisellä Chevrolet Alerolla jossa on TOOOOSI isot takavalot
Olikohan sama minkä minäki bongasin. Tummat takalasit ja klubin tarra takalasissa?![]()
Joku apina, revitään siltä pää irti ku seuraavan kerran tulee vastaan.![]()

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Taas sama bongattu, eilen oli tankilla Haapalehdon shellillä samaan aikaan. Jos kuski lukee tämän niin olin se letukkakuski joka tuijotti pitkään. Meinasin minä sanoakin jotain vaan ku en ite ollu Ooppelilla niin ois saatettu ymmärtää väärinSpeedvelvet kirjoitti:|vectraman| kirjoitti:Punainen madallettu A Vectra mustalla konepellillä ja mikäli en väärin katsonut niin A1 valoilla. Motonetistä kaakkurin ramppiin ajeli perässä. Olin sellaisella tummansinisellä Chevrolet Alerolla jossa on TOOOOSI isot takavalot
Pari tuntia sitten Kaakkurinhovilla kameleontti fastra, tai en minä nyt varmaksi tiiä oliko kameleontti, kuparin sävynen ja vähän vivahteita vihreään. Kai se sitte on kameleontti.![]()
piti emännän farkku fokkelia käydä ruokkimassa kun ei neiti itte jaksanu.
jaa-a, neiti ihminen ajeli tuon pihaan 
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-
Speedvelvet
- 'Senator'

Valkonen muna kadetti marketeilla.. Piti vielä kisatakki sen kans.
Säälistä annoin viiä edellä metrin verran ja sitten häipyin matta vihreyteni kansa pimeyteen häpeämään voittoa.
Säälistä annoin viiä edellä metrin verran ja sitten häipyin matta vihreyteni kansa pimeyteen häpeämään voittoa.
Kantatie 54 ja valtatie 12 risteyksessä Hollolassa nähty valkoinen Monza tuossa n. klo 12. Oli kääntymässä Riihimäen suunnasta Hämeenkosken suuntaan.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Eilen aamulla joskus kymmenen tienoilla Tiiriön abc:n pihas kaks admiralia.
Lauantai iltana/yönä TampereenTeatterin kohdalla Hämeenkadulla seisoi musta vähän tuunattu A-Vectra. Ketään ei autossa näkynyt... Olikohan autosta tullut työntämällä liikkuvaa mallia vai oliko muuten vaan "manneparkissa"?
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Musta Speedster tuli vastaan korsontiellä sunnutaina klo 19 aikaan...
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Ei kai Korsossa semmosia.Jari79 kirjoitti:Musta Speedster tuli vastaan korsontiellä sunnutaina klo 19 aikaan...
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Jari79 kirjoitti:Musta Speedster tuli vastaan korsontiellä sunnutaina klo 19 aikaan...
Oisko ollu Lowcali?
Ootko ihan varma ettei ollut uusi GT?Jari79 kirjoitti:Musta Speedster tuli vastaan korsontiellä sunnutaina klo 19 aikaan...
Sellainen on pyörinyt myös Kerava/Tuusula alueella, olisikohan sellainen myynnissä jossain Sulan autoliikeistä.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2