Elikkä oisko kellään hajua sopisko tohon manta-B:een perään/kardaaniin = Kardaanin tukikumi Omega A / Senator-B Tukilaakerin kumi [1978 - 1993]
sopisko myös toi senaattorin laakeri Mantaan.
Entäpä oisko kellään mittoja toho samaiseen manta-B:een kardaanin donitsitukikumin kiinnitys poikkiraudan päihin tuleviin pusliin?
Saatto kuullostaa monimutkaiselta=) Kyseiset osat hakusessa ja on tosissaan kiven takana.
Manta-B- kardaanin tukikumikysymys.
Re: Manta-B- kardaanin tukikumikysymys.
-moottorin murinaa ja voimansiirron vollotusta-
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
-parempi ettei tee mitään kun tekee pelkkää paskaa-
w210 2.9TD, 307 1.6 -02, 900 ninja -95
- A_Manta_1972
- 'Senator'

- Viesti:
Varmuudella en uskalla sanoa, mutta arvelisin, ettei senaattorin/ompun romut sinne käy. Uusia puslia ja donistia saa mm. Lenk:ltä. Puslia tietty vaan uretaanista ja donitsi joku "vahvennettu" malli. www.lenk-tuning.com. Myös Dr. Mantalta löytyy noita, puslia kumisina. www.dr-manta.de.
Ja kun seuraavaksi tulee sitten kysymys tilaamisesta, niin: molemmista olen vetänyt yhden kimppatilauksen ja tavarat ovat tulleet kohtuullisessa ajassa ja sitä mitä piti. Dr. Mantalta olen myös tilanut yksikseni ja sekin toimi ihan hyvin. Molemmissa olen maksanut tilaukset ensin ja tavarat on tulleet kotiin parin viikon kuluessa. Lenkin kimppatilauksessa tosin oli jotain osia, joita piti odottaa pidempään, koska heidän piti tilata niitä jostain muualta (olisiko ollut GT:n osia jenkeistä...). Mutta lähettivät nuo ilman eri kuluja eri paketissa perässä.
Ja kun seuraavaksi tulee sitten kysymys tilaamisesta, niin: molemmista olen vetänyt yhden kimppatilauksen ja tavarat ovat tulleet kohtuullisessa ajassa ja sitä mitä piti. Dr. Mantalta olen myös tilanut yksikseni ja sekin toimi ihan hyvin. Molemmissa olen maksanut tilaukset ensin ja tavarat on tulleet kotiin parin viikon kuluessa. Lenkin kimppatilauksessa tosin oli jotain osia, joita piti odottaa pidempään, koska heidän piti tilata niitä jostain muualta (olisiko ollut GT:n osia jenkeistä...). Mutta lähettivät nuo ilman eri kuluja eri paketissa perässä.
aki (piste) lahtinen (at) dnainternet (piste) net
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
A-Manta vm. 1970 projekti Projektikuvia... Ex: Omega MV6 STW vm. 1997
--
Parempi haku: Google + "site:www.ocf.fi/forum" + hakusanat
Tänks jäpät. Tilailin alkuun kardaanin poikkituen päätypuslat ja kattelen jos kalkatus helpottais niillä.