Kyllä se on ihan Dodge Spirit 4D Sedan, eikä mikään hatchback.ata kirjoitti:Hatchback...
Hauskoja kuvia netistä
Re: Hauskoja kuvia netistä
Ei kun täähän on siis hienosti itse muutettu hatchbackiksi, eikä se ole enää siis sedan, vaikka tehtaalta lähtiessä on ollutkin. Laitetaan tähän nyt näitäZafira kirjoitti:Kyllä se on ihan Dodge Spirit 4D Sedan, eikä mikään hatchback.ata kirjoitti:Hatchback...
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Coupe se on. Takalasi ei oo enää samanlainen ku tehtaalta lähtiessä. 
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
^Mut eihän se tee siitä hatspäkkiä vaikka se on ite tehty, jos se on tehtaalta lähteny sedanina. Uskomatonta termien väärinkäyttöä
Kuka uskaltaa vetää Coupe-kortin esiin

Edit, ja sieltähän se tuli

Edit, ja sieltähän se tuli
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Eli auton malli ei muutu vaikka sen rakennetta muuttaisi? siis farmari olisi edelleen farmari vaikka siitä tekisi pick-upin ? nim.merk. rälläkkä kädessä odotan
Mielipide on oma !
Anna palaa. Ei se siitä mihkään muutu. Autosta ei tule avoa, vaikka sitä katon sahaatki vekka.
No joo, menipä se taas.
No joo, menipä se taas.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
Joo, olen minäkin nähnyt ambulanssin, joka näytti ihan mustalta -95 SL mersulta, mutta ambulanssi se silti oli (rekisteriotteen mukaan).FLEKU kirjoitti:Eli auton malli ei muutu vaikka sen rakennetta muuttaisi? siis farmari olisi edelleen farmari vaikka siitä tekisi pick-upin ? nim.merk. rälläkkä kädessä odotan
Näitten rakentajia lieneekin kiittäminen nykyisestä muutosprosenttijärjestelmästäJukka T kirjoitti:Joo, olen minäkin nähnyt ambulanssin, joka näytti ihan mustalta -95 SL mersulta, mutta ambulanssi se silti oli (rekisteriotteen mukaan).FLEKU kirjoitti:Eli auton malli ei muutu vaikka sen rakennetta muuttaisi? siis farmari olisi edelleen farmari vaikka siitä tekisi pick-upin ? nim.merk. rälläkkä kädessä odotan
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
313:ssa on näköjään V10 moottori
Viperista swapattu?
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Täytyyhäs siellä sellanen olla.Wesku79 kirjoitti:313:ssa on näköjään V10 moottoriViperista swapattu?
Onhan tuo 313 kuitenkin yhtäkuin taikaviitan auto.
Noin siinä pelkän koneen virittelyssä yleensä käy. Pannu on julmettu mutta muu teknikka ei sitten kestäkään. 
kyllä se pitäisi olla ihan kaksipyttyinen, glüstok 13U:lla varutettuna.Wesku79 kirjoitti:313:ssa on näköjään V10 moottoriViperista swapattu?
mutta täytyy sanoa että rohkenen väittää että akun 313 on maailman tunnetuin ajoneuvo..
1.3OHC -81 / X20XEV -98
I know i dont know the right way..
I know i dont know the right way..
Tohtiiko kukaan vetää Akun auton kohalla Coupe korttia esiin?
Minä en, ettei tuu Bannia 
Onhan tuo 313 tyylikäs avo coupe!
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti