b vectran 98 bensa valo..

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
nikkei
'Senator'
'Senator'

b vectran 98 bensa valo..

Viesti Kirjoittaja nikkei »

hellou, oon huomannu täs et jos käynnistää "nopeesti" niin bensamittari ei näytä todellista bensan määrää vaan saattaa jäädä ihan alas vilkuttamaan bensa valoa.. onko tämä opelin ominaisuus?

sit ku antaa rauhassa nousta mittarin ja sen jälkeen käynnistää niin näyttää todellisen määrän.. epäilisin itse ominaisuudeksi tuota.. kertokaahan te :>
Kuva
Locheed
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: b vectran 98 bensa valo..

Viesti Kirjoittaja Locheed »

Ei mulla ainakaan tuollaista tee -98 Vectrassa. Eli ei se varmaan ominaisuus ole...
Opel Vectra B1 Caravan -98 2.0i 16V X20XEV
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Jos on lähellä tyhjää tankki eli alle 20 litraa niin omakin tekee tuota toisinaan. Seuraavan käynnistyksen yhteydessä näyttää kuitenkin ihan OK, ja ei tosiaan tee tuota kun ei heti lyö startaten vaan oottaa että se pa-valo sammuu ja sitten käynnistää. Itellä X20DTH vm. 2000...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
_Jape_
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja _Jape_ »

täälläkin yks 2.0 16v vecculi ja tosi hidas tuo bensavalo sammumaan/mittari nousemaan.
tuntuu olevan ominaisuus kun ei ole eka b-vectra mikä tekee näin.
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
nikkei
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja nikkei »

nonii löytyy niitä muitakin.. tosiaan en tiedä miten se käyttäytyy sitten jos tankissa on enemmän lörkkistä, yleensä tulee tankattua vaan siihen 20l viivalle asti vähän yli.. mutta ei se joka kerta tee sitä kun käynnistää nopeasti.. mutta on sillä nyt selvitty että pitkittää vaan starttausta..
Kuva
Vastaa Viestiin