VauxOmega

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Re: VauxOmega

Viesti Kirjoittaja Makke's G »

Moi kaikille!

Ihan pikaisesti vastailen parilla sanalla kun kännykän kalliin bluetooth yhteyden kautta tätä näpyttelen. En ehtinyt ajatuksella lukea kaikkia viestejä läpi, mutta koitan tuoda jotain rakentavaa julki.

Olen Roffen työkavereita kyllä ja palataan aiheeseen hetimiten kun saan tuon kiinteän nettilinjan toimintaan.

Ja annetaan Öykkärin olla ja toivottavasti hän antaa mun olla. Mennä kesänä face to face lyötiin kättä et nää mollaamiset loppuu, mut ikävä kyllä niin ei toteutunut. Ei me olla riidoissa (ainakaan mun puolesta), kumpikaan ei ole kummallekaan velkaa eikä mitään sellaista. Meidän persoonat eivät vain taida sopia samaan junaan ja mä kun en ole luopunut eräästä Wet Dream avosta mistään hinnasta, niin se saattaa aiheuttaa mielipahaa ihmisille jotka eivät moista itse osaa- / ei ole aikaa tehdä tms. Mut Öykkäri on kyllä pohjimmiltaan oikein oiva kaveri ja mielellään minä hänet aina tapaan. Joten, toivotaan et tää ystävyys lähentyy myös toiseen suuntaan. ;)

Ja Ata: Kiitos Sinulle valppaasta toiminnasta. Sain kyllä kiukkuisen puhelinsoiton, et mun vika kun jollekin tuli bannia. Mut jokainen ne sanansa itse asettelee ja mitään en ole pyytänyt poistamaan. Muuten... olit melkein oikeassa sen suhteen mitä olen rakennellut. Toki ymmärrän, et tuo 50-lukuinen tulee ensiksi mieleen, kun sitä nyt on kuitenkin esitelty useasti näyttelyissä, lehdissä ja TV:ssä. On niitä olemassa monia muitakin mun tekemiä joita esitelty alan lehdistössä. Mut muille olen niitä tehnyt ja itsellekin sentään jotain. Omat on osin valmiita mut moni edelleen vaiheessa, kun se aika vaan ei meinaa aina riittää ihan kaikkeen. Mut se tuosta aiheesta, halusin vaan korjata sen verran, et "yhden hitin ihmeeksi en asennoidu". Ei sitä vaan aina voi tietää taustoja.;) Sen verran vaan on tota itsekunnioitusta, et halusin tuoda ilmi, et sitä on tehty paljonkin myös tuon yhden jälkeen jonka saama huomio yllätti mut ihan totaalisesti. Ja siksi onkin ehkä joidenkin niin helppo arvostella kun tuo yksi vaan tulee mieleen. Mut eiköhän tässä vielä edes kerran jollain omallakin rakennelmalla säväytetä koko harrastajakenttää. Niin ainakin toivon, sillä sellaisia on niin lähellä valmista että keskeneräisyys harmittaa itseänikin todella.

Ja B pilaria en siirrä, koska haluan säilyttää auton sisältä orkkis kuntoisena ja A koppaanhan ei kaksi ovisen pahveja ole olemassa. Takaovet on jo hitsattu kiinteiksi kuten takaluukkukin, sekä autoa jatkettu ja takalasin kallistuskulmaa muutettu. Mulla on hyvinkin huvittava, mutta toisaalta toteutuskelpoinen ratkaisu tuolle 2d muutokselle olemassa, mutta palaan siihen sit tovin kuluttua. Päätön idea, mut vois se toimiakkin ja ainakin testaan mielenhäiriöni tuotosta. Samalla sit tulee muuttumaan sivuikkunoiden muoto yms. Päivitän myös uusia kuvia autosta heti kun ei tarvii kännykällä nettiin tulla.

Malttaakaa tovi! Nyt kyse ei ole saamattomuudesta, vaan ainostaan mahdollisuuksista erinäisten asioiden toteuttamiselle.

Palaillaan...
autoharrastusta...
Nilemma
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nilemma »

Mielenkiintoinen projekti. Onko tämä edistynyt yhtään?
Makke's G
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Makke's G »

Hiukan olen peltejä hitsannut. Seissyt koska ensisijalla ollut tallin valmiiksi saaminen ja sit vasta autot.
Nyt vielä tekemistä hidastaa se, että talli on Laitilassa ja itse asun Paraisilla.
Mut kyl se taas tästä! ;)
autoharrastusta...
Vastaa Viestiin