C40SE Irmscher
C40SE Irmscher
Toivottavasti tämä tulee nyt oikealle aihealueelle.
Minua kiinnostaa mistä ko tekniikan omistavat ovat näitä harvinaisuuksia löytäneet. Mikä on se kanava josta näitä voi esimerkiksi ulkomailta etsiä?
Ovat tottakai todella harvinaisia, mutta tuntuu että näitä ei ole enää lainkaan tarjolla ja jos joku tällaisen on autoonsa löytänyt niin siittä ei kukaan osaa sanoa mistä ovat löytyneet.
Jos joku kehtaa/uskaltaa vinkata mistä näitä löytää niin voi laitta yv:tä mikäli se on liian salaista tässä julkaistavaksi.
Kiitos!
Minua kiinnostaa mistä ko tekniikan omistavat ovat näitä harvinaisuuksia löytäneet. Mikä on se kanava josta näitä voi esimerkiksi ulkomailta etsiä?
Ovat tottakai todella harvinaisia, mutta tuntuu että näitä ei ole enää lainkaan tarjolla ja jos joku tällaisen on autoonsa löytänyt niin siittä ei kukaan osaa sanoa mistä ovat löytyneet.
Jos joku kehtaa/uskaltaa vinkata mistä näitä löytää niin voi laitta yv:tä mikäli se on liian salaista tässä julkaistavaksi.
Kiitos!
"Tää on niin siistii"
Re: C40SE Irmscher
ebay.de,sutii oy, opel-purkaamojuhatuominen ,
Myös mantzel on tehnyt 4.0 24v moottoria(m400) ja rakennus sarjaa 3.0->4.0.
Nuo irto motit maksaa yleensä viidestä tonnista ylöspäin...kokonaisen Irmscher senun voi saada halvemmalla.
Nuo irto motit maksaa yleensä viidestä tonnista ylöspäin...kokonaisen Irmscher senun voi saada halvemmalla.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Kiitos vastauksesta,
Päättömät hinnat kyllä tiedossa, harvinaisuuksistahan tässä on kyse.
Tuo moottori vaan tuntuu olevan aihe mistä kukaan ei koskaan tiedä mitään.
Päättömät hinnat kyllä tiedossa, harvinaisuuksistahan tässä on kyse.
Tuo moottori vaan tuntuu olevan aihe mistä kukaan ei koskaan tiedä mitään.
"Tää on niin siistii"
tuolla jotain tietoa http://translate.google.fi/translate?hl ... al*&anno=2
Tuossa on yksi mantzel -> http://www.nettivaraosa.com/auton-varaosat/1026937
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
- motorsport
- 'Diplomat'

Jollain kuudella tonnilla voisi saada tehtyä uusista kisaosista neljätonnisen alakerran. Työt siihen tietty päälle jos ei itse rakenna.
Siihen päälle portattu kansi läppärungoilla, peltisarja ja kireät nokat (jos ei ole vähäpäästöinen).. aijai +400hv.
Siihen päälle portattu kansi läppärungoilla, peltisarja ja kireät nokat (jos ei ole vähäpäästöinen).. aijai +400hv.
Ja ne äänet...motorsport kirjoitti:Jollain kuudella tonnilla voisi saada tehtyä uusista kisaosista neljätonnisen alakerran. Työt siihen tietty päälle jos ei itse rakenna.
tohon vielä lisäystä Ruotsalaisen Mikalla on myös 4.0 litrasen palikoita savossa.?! kirjoitti:ebay.de,sutii oy, opel-purkaamojuhatuominen ,
Omega A
iteäkin kiinnostaisi juurikin tuon 3.O - > 4.0 sillai että lohkossa olevat kirjaimet eivät muuttuisi..
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
miksi? eikös evoon voi laittaa ihan laillisestikkin tuon 4.0 koneen....Jari79 kirjoitti:iteäkin kiinnostaisi juurikin tuon 3.O - > 4.0 sillai että lohkossa olevat kirjaimet eivät muuttuisi..
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
kait, mut omasta mielestä parempi jos lukee C30XEI...timok kirjoitti:miksi? eikös evoon voi laittaa ihan laillisestikkin tuon 4.0 koneen....Jari79 kirjoitti:iteäkin kiinnostaisi juurikin tuon 3.O - > 4.0 sillai että lohkossa olevat kirjaimet eivät muuttuisi..
Haet meistimet ja voit lyödä itse mitkä numerot/kirjaimet tarvitset...Jari79 kirjoitti:kait, mut omasta mielestä parempi jos lukee C30XEI...timok kirjoitti:miksi? eikös evoon voi laittaa ihan laillisestikkin tuon 4.0 koneen....Jari79 kirjoitti:iteäkin kiinnostaisi juurikin tuon 3.O - > 4.0 sillai että lohkossa olevat kirjaimet eivät muuttuisi..
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
legendan mukaan noissa lohkoissa on eroja c30se vs c30xei?! kirjoitti:Haet meistimet ja voit lyödä itse mitkä numerot/kirjaimet tarvitset...Jari79 kirjoitti:kait, mut omasta mielestä parempi jos lukee C30XEI...timok kirjoitti:miksi? eikös evoon voi laittaa ihan laillisestikkin tuon 4.0 koneen....Jari79 kirjoitti:iteäkin kiinnostaisi juurikin tuon 3.O - > 4.0 sillai että lohkossa olevat kirjaimet eivät muuttuisi..
vaikka mistä sen tiettää mikä on aito xei ?
No se että tuo C30XEI lohko ois sama kun nuo nelilitraset... C30SE lohkosta ei saa ku 3.6x litrasen... Joku tämmönen.
kyllä siitä C30SE lohkosta saa 4.0 litrasen, vaatii vaan männät, kiertokanget ja kampiakselin.. Mulla toi mantzelin lohko on C30SE lohkosta tehtyJuheksi kirjoitti:No se että tuo C30XEI lohko ois sama kun nuo nelilitraset... C30SE lohkosta ei saa ku 3.6x litrasen... Joku tämmönen.
Omega A