A-omega nykii lämpimänä
Re: A-omega nykii lämpimänä
pitänee varmaan kävästä ostamassa sit joku halpa painemittari jolla mitata paljonko siellä on painetta.
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Oletko imuvuodot tutkinut? Ja pakosarjan pulttien kireys.
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
imuvuodot olen käynyt läpi, mitään ei löytynyt.. pakosarjaan en ole kajonnut vielä, voiko pakosarjan vuoto aiheuttaa moista?
- JNN
- OCF Tapahtumavastaava

- Jäsennumero: 3208
Siitä korkeasta jäännöshapesta tuli mieleen..
"Auto on kuin tyttöystävä, mutta siihen käytetään enemmän aikaa ja rahaa"
Onko jo vika löytynyt? Täälläkin alkoi A-mallin Omega 20se-koneella temppuilemaan. Kylmänä toimii hyvin ja koneen lämmittyä toimii vähän aikaa. Sitten alkaa yhtäkkiä kauhea nykiminen tasakaasulla ja kiihdyttäessä. Kaasu pohjassa kulkee jotenkin ja nykiminen vähän helpottaa.
eipä tuo korjaantunut. Oon jo melkein tottunut ajelemaan tolla tommosena vammasena. Ens kuussa lähtee vaihtoon tuo kosla.
edit: Meillä on kyllä eri viat, mulla kiihtyy hyvin kun ei paina kaasua liikaa, mutta kun runttasee kaasua vähän enemmän niin loppuu kiihtyminen siihen kun yks pytty tippuu pois pelistä aina.
edit: Meillä on kyllä eri viat, mulla kiihtyy hyvin kun ei paina kaasua liikaa, mutta kun runttasee kaasua vähän enemmän niin loppuu kiihtyminen siihen kun yks pytty tippuu pois pelistä aina.
Mulla oli käyny semmonen nykimistä aiheuttanu töppö 2,0 nessä, ku vaihoin sytkäjohdot, että uus puolajohto oli menny nelospyttyyn ja uus ykköspytyn johto kaappiin.., ne piuhat on päistään erilaiset vaikka päältä samanlaiset..
noissa motonetistä hankituissa letkuissa on selkeesti erilainen tuo puolan piuha. Tulpille menevissä on semmosen metalliset töttöröt.
Sori, sitä nelospyttyä tarkoitin, siinä ei ole peltitötteröä ainakaan mulla, Motonetista ostin kanssa, mustat ja väärin meni...
aa joo, siinä olikin semmonen kumitötterö.. mutta ei tossa puolalle menevässä johdossa oo tötteröä ollenkaan ja sehän on varmaan tuplasti pidempi piuha kuin toi 4. pytylle menevä.
No, tarkista ny ainakin 4. pytyn piuhan pää sieltä tutin sisältä, että onko samanlainen kuin 3.:ssa ja päät v-jakajassa ja puolassa sekä kiinnitykset, jotenkin kumman tiukkaa oli, hyvin pelaa nyt kun sai oikeille paikoilleen...
Kattelin ne kyllä tossa pari kuukautta sitten parilla eri tulpanjohtosarjallakin läpi, ei mitään vaikutusta sillon (ja ovat siis kyllä ihan oikein päin).
Haetaas nyt vikaa, jos meet motarille lämpimällä koneella ja paat kaasun pohjaan, niin mitä se liikkuu max, nelosella...
maksimeista en tiedä nyt, mut jos lätkäsen kaasun pohjaan motarilla nelosella niin tekee tän maagisen yks pytty pois pelistä ja ei kyllä kiihdy mihinkään
Rauhallisesti kun kiihdyttää niin sit kyllä kiihtyy siihen tavotenopeuteen..