Missäs sitä on kupattu välissä, ku olin kattelevinaan vähä enne yhtä, että ajoit työmaan ohitimok kirjoitti:B-Na kirjoitti:Kettuvolvo tuli vastaan motarilla Mäntsälän Shellin tienoilla.olin siinä kohdalla klo 14.15
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
powerofopel vectralla neljän aikaan Renkomäen absin valoissa.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
CTi kirjoitti:Missäs sitä on kupattu välissä, ku olin kattelevinaan vähä enne yhtä, että ajoit työmaan ohitimok kirjoitti:B-Na kirjoitti:Kettuvolvo tuli vastaan motarilla Mäntsälän Shellin tienoilla.olin siinä kohdalla klo 14.15
![]()
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
powerofopel Vectralla n~15.30 aikaan Renkomäessä Kärkkäisen valoissa.
Ai sinäkin olit siellätelwin kirjoitti:powerofopel Vectralla n~15.30 aikaan Renkomäessä Kärkkäisen valoissa.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Timo.S nähty vilaukselta (ja kuultu paaaaljon kauemmin)
Aamulla n.5.15 Jämsän kylillä
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
ata tais ajella Calibrallaan vastaan Turun motarilla juuri Kehä ykkösen liitymän länsipuolella.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Taisin muuten käydä ilmanpaineita tarkastamassa. RuosteShellillä on kyllä parhaat mittarit.Jaccez kirjoitti:Olikohan Timo.S jämsänkosken nesteellä kahen aikaan omegan kanssa?
Ja mun piti yllättää vasta kohdallateemuk kirjoitti:Timo.S nähty vilaukselta (ja kuultu paaaaljon kauemmin)Aamulla n.5.15 Jämsän kylillä
Omega B i4000
Manta B R6
Manta B R6
Juheksi Tiituspohjan ja Laukaan puolessa välissä pinkyveeralla 
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Juzzi ja valkoinen omega mustilla vanteilla bongattu. Makee peli kyllä! Ei meinannut rusan mutkassa perässä pysyä saatana, kun jotenkin tykkää sinne pysäkille aina auto mennä 
Func Crew member | Skoda Superb
http://www.facebook.com/funccrew
http://funccrew.kuvat.fi
Zafira Jämsässä biiemdapljuun ratissa 
Oliko Ville91:n astra eilen motonetin pihalla joskus puolikuuden maissa?
Nope, Calibrasta on top hat koneesta irti ja käynee vähän huonosti ilman imuputkea rätti kaasuläpän päällä, on ollut joku toinen Calibra. En ole kyllä itse ihan samantyylisiä paljon nähnyt liikenteessä.Nalen kirjoitti:ata tais ajella Calibrallaan vastaan Turun motarilla juuri Kehä ykkösen liitymän länsipuolella.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Nopeasti katsottuna kuski oli melko samannäköinen. Eikös sulla ollu kontin päällä jokin spoileri? Siinä ainakin oli...ata kirjoitti:Nope, Calibrasta on top hat koneesta irti ja käynee vähän huonosti ilman imuputkea rätti kaasuläpän päällä, on ollut joku toinen Calibra. En ole kyllä itse ihan samantyylisiä paljon nähnyt liikenteessä.Nalen kirjoitti:ata tais ajella Calibrallaan vastaan Turun motarilla juuri Kehä ykkösen liitymän länsipuolella.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
On mulla joo sellainen Riegerin GTB-spoileri takana ja Mattigin DTM-etupuskuri keulalla.Nalen kirjoitti:Nopeasti katsottuna kuski oli melko samannäköinen. Eikös sulla ollu kontin päällä jokin spoileri? Siinä ainakin oli...ata kirjoitti:Nope, Calibrasta on top hat koneesta irti ja käynee vähän huonosti ilman imuputkea rätti kaasuläpän päällä, on ollut joku toinen Calibra. En ole kyllä itse ihan samantyylisiä paljon nähnyt liikenteessä.Nalen kirjoitti:ata tais ajella Calibrallaan vastaan Turun motarilla juuri Kehä ykkösen liitymän länsipuolella.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70