Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Re: Tyhmiä kysymyksiä (Ei Opeleista).

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

maritus kirjoitti:KIITOS!!! Olet rakas :love: En tajunnut tuota lakia edes lukaista läpi kun ajattelin ettei tuossa ainakaan ole :lol: KIITOS!
Wau! :-? :love:
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja maritus »

Mä rakastun aika helposti :lollis:
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Virtuaalisesti saattaa ollakin turvallisinta :wink:
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
tursas
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja tursas »

himOPELi kirjoitti:Mää en tajua noista veroista mitään, mää vaan maksan niitä :-? .
Kumulatiivista tuloa on enemmän kuin kumulatiivinen tuloraja on, niin tarkoittaako tuo että mennään lisäprosentin puolelle?
Kyllä se juuri sitä tarkoittaa, verojahan et kuitenkaan loppupelissä/lopullisessa verotuksessa maksa yhtään enempää..., kirkosta eroamalla säästää muutaman satkun ja kuntaa vaihtamalla toisen mokoman, koiraverojakin pitää seurata.. 8)
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Astra22 kirjoitti:Virtuaalisesti saattaa ollakin turvallisinta :wink:
Jep :D

Onneksi mä olen näin helppo miellyttää :lol:
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Naiseksi poikkeuksellinen :lol:
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Mä olen ;) (Pahoittelen OT:tä :D)

Onko muuten kellään kokemusta, että kuinka hyvin noita avoimen yliopiston jne. kursseja saa laitettua verotukseen, jos liittyvät omaan koulutukseen tai työkuvaan? Jotain tälläistä huhua kuullut.
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Ei kokemusta, mutta täällä sivulla 482 on tiedot vähennyskelpoisista koulutuksista.
Pääsääntö on, että peruskoulutusta ei saa vähentää, mutta ammattitaitoa ylläpitävän koulutuksen ja kurssit voi vähentää.

Uups, linkki ei toimikaan, ainakaan Chromessa. Seuraava toimii http://www.vero.fi/nc/doc/download.asp?id=7815;3246556 ja sivu 482
Veikka
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veikka »

Astra22 kirjoitti:
maritus kirjoitti:KIITOS!!! Olet rakas :love: En tajunnut tuota lakia edes lukaista läpi kun ajattelin ettei tuossa ainakaan ole :lol: KIITOS!
Wau! :-? :love:
Älä huoli, se rakastuu seuraavan kyssärin vastauksen antajaan :D
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'

Niin teenkin. Vaihtelu virkistää ;)
himOPELi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja himOPELi »

tursas kirjoitti:
himOPELi kirjoitti:Mää en tajua noista veroista mitään, mää vaan maksan niitä :-? .
Kumulatiivista tuloa on enemmän kuin kumulatiivinen tuloraja on, niin tarkoittaako tuo että mennään lisäprosentin puolelle?
Kyllä se juuri sitä tarkoittaa, verojahan et kuitenkaan loppupelissä/lopullisessa verotuksessa maksa yhtään enempää..., kirkosta eroamalla säästää muutaman satkun ja kuntaa vaihtamalla toisen mokoman, koiraverojakin pitää seurata.. 8)
Tämähän on sitten ihan näppärä systeemi :o . Nostin vuoden alussa uudessa verokortissa prosenttia reilusti 24% -> 30% mutta koska tein sen ihan vaan itse verokorttiin niin tulorajat eivät muuttuneet luonnollisesti miksikään. Olen siis maksanut 10 kk 6% suurempaa veroa ja veroprosenttilaskurin mukaan loppuvuoden verontarpeeni oli 10% mutta koska tulorajat paukkuu yli niin viime tilistä ja ilmeisesti loppuvuoden kaikista tileistä menee sitten 43% ellen vääntäydy verotoimistoon hakemaan uutta korttia :o .
Kylläpä kannattaa itse korottaa prosenttia :roll:
Vectra GTS 2.0T
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

himOPELi kirjoitti:
tursas kirjoitti:
Tämähän on sitten ihan näppärä systeemi :o . Nostin vuoden alussa uudessa verokortissa prosenttia reilusti 24% -> 30% mutta koska tein sen ihan vaan itse verokorttiin niin tulorajat eivät muuttuneet luonnollisesti miksikään. Olen siis maksanut 10 kk 6% suurempaa veroa ja veroprosenttilaskurin mukaan loppuvuoden verontarpeeni oli 10% mutta koska tulorajat paukkuu yli niin viime tilistä ja ilmeisesti loppuvuoden kaikista tileistä menee sitten 43% ellen vääntäydy verotoimistoon hakemaan uutta korttia :o .
Kylläpä kannattaa itse korottaa prosenttia :roll:
http://portal.vero.fi/public/default.as ... ntentlan=1

Vääntäydy minnekkään. Lyöt sinne tulot ja maksetut verot vuoden alusta sekä uuden tulorajan. Viimeistään tiistaina kortti sulla.

Ei vois olla iisimpää.
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

maritus kirjoitti:Niin teenkin. Vaihtelu virkistää ;)
"Oi kuinka häilyvä onkaan tuo nainen:
mieli ja kieli vaihtelevainen.
Vaikka hän vannois henkensä sulle,
hetkenpä tullen
jättää hän sun!" :cry:
citykani
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja citykani »

Jouduin duunipaikan vaihdoksen vuoksi ajelemaan Lahti-Hyrylä-Lahti väliä. Viikon ajan kokeiltuani huomasin, että se on erittäin puuduttavaa hommaa, vaikka mulla oli kohtuumukava laina-auto alla. Hommasin uuden auton (valitettavasti vääränmerkkinen), josta näkee jo päällepäin, ettei sillä rekkoja ohitella. Minun ja sen koppakuoriaisen kannalta paras ratkaisu on mennä junalla Keravalle auton venttaillessa yön yli aseman parkissa, josta on ihan asiallinen matka Tuusulaan. Olisin aika onnellinen, jos saisin tolppapaikan läheltä Keravan asemaa. Muutamilta tutuilta jo kysellyt, mutta ei ole tärpännyt. Ovathan ne webastot ja eberitkin käteviä, mutta ainakin tässä vaiheessa mä mieluimmin makselisin siitä, että joku lainaa lämmitystolppaansa. Mut tavoittaa yv:llä. Monta tollasta :worship: jo etukäteen, jos vaikka tältä foorumilta tulisi vihreää valoa aiheeseen liittyen.
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Kikkailin tuningzonessa eikä ollut tarkotus vielä tilata vaan katella vähän että miten tilataan :D Noh, sain sitten sählättyä tilauksen kuitenkin... Eli kyssäri, saako tuolta mitenkään peruttua tilausta? Kyseisestä tilauksesta puuttuu tavaraa ja muutama tavara on väärä :hypocrite:
Vastaa Viestiin