Juu käytiin vaimon kanssa ajelulla ja huomattiin että siellähän pelataa jotain peliä.
Suuttimen saa alennuksilla kaverin kautta sopivasti kun ei oikein käytettyä viitsi laittaa.
Kilvet piti tilata jo silloin kun ostin auton, eipä vaan ole saanut aikaiseksi.
Juu käytiin vaimon kanssa ajelulla ja huomattiin että siellähän pelataa jotain peliä.
Suuttimen saa alennuksilla kaverin kautta sopivasti kun ei oikein käytettyä viitsi laittaa.
Kilvet piti tilata jo silloin kun ostin auton, eipä vaan ole saanut aikaiseksi.
joo onhan ne uudet ainaki sit varmasti ehjät.... tuo suutinvika on kuiteski aika yleinen nois
onhan nuissa suuttimissa aikamoista hinta haitaria, 440-240€ saakka riippuu mistä kysyy automuovilla, oli kallein ja merkki liikeestä neuvottelun(kaveri) jälkeen halvin toimitus seuraavana päivänä!
toi perä on ihan helvetin hieno. toi pitäis olla tehtaalta tullessa jo tollanen. ainoa mikä jäi omaa silmää vaivaamaan oli että helmoista uupuu jotain.
Olitkohan juzzi lahdessa lauantaina? villi veikkaus et classicmotorshown takia täälläpäin.. Taisin tehdä kyseiselle kärrylle tilaa kun sokos hotel parkkihallista pihalle tulit terveisii vaan suzuki maasturista oli siinä jä tässä ettei etupuskuri raapinu avalttiin kun sieltä kuopasta tulit
Kepe kirjoitti:Olitkohan juzzi lahdessa lauantaina? villi veikkaus et classicmotorshown takia täälläpäin.. Taisin tehdä kyseiselle kärrylle tilaa kun sokos hotel parkkihallista pihalle tulit terveisii vaan suzuki maasturista oli siinä jä tässä ettei etupuskuri raapinu avalttiin kun sieltä kuopasta tulit
Juu siellä oltiin, vaimon manta oli näytillä ja tosiaan sokos hotellissa oltiin yötä. Kiitos vaan kun päästit siihen, itse en muista mutta vaimo oli kuskina ja muisti kyseisen tilanteen. Joo se puskuri menee koko aika melko läheltä
ei voi sanoa kun et oon kateellinen tuosta takapäästä... ainoa mikä ei mun silmään oikeen iskenyt niin etupuskurin ja helman väli...
tosin tää on vaan mun mielipide et mun mielestä pitäisi olla suunnilleen samassa tasossa kummankin alareuna... mut en osaa muutn sanoa kun en ole nähnyt livenä missään mut kateellinen oon....
Kyllä perus sääntö on että:"Kopioi ja tee vielä parempi"
Kiitoksia, joo on se vähän tyhmän näköinen kun puskuri hipoo maata ja helmasta on kauhea matka, haluisin vähän erilaisen puskurin joka ei olis niin matala niin voisi laskea koko autoa vähän.
Nyt on taas talvi setuppi kiinni eli 17" steinmetz vanteet.
Vaihteeksi joutui vähän korjaamaankin, vaihdoin uuden alkuperäisen moottorinkumityynyn(motonetin kesti 10kk)
Pumppu alkoi vuotaa naftaa pari kuukautta sitten ja nyt sain aikaseksi vaihtaa tiivisteet(tai siis hmlinnan viritysjumala korjasi)
Onneks tulee talvi ja tehoa maahan niin ei ole niin kauhea polte vaihtaa ahdinta.
Pari kuukautta sitten tuli vaihdeltua uudet etutukivarret ja kaikki nivelet ja jarrut,on vähän kivempi ajella kun ei ole välyksiä.
Tämäkin rottelo myynnissä kun tarvitsen oikeata paketti autoa. Jos jotain oikeasti kiinnostaa niin hintaa voidaan hieroa kohdalleen. http://www.nettiauto.com/opel/omega/3636429