D-Rekord Berlina vm. 1977
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: D-Rekord Berlina vm. 1977
Mutta eikös Vectra ole lapsenvioissa melko kärkikastia? Ainakin alkupään Vectrat, jtn tuollaista olen jostakin päähäni saanut 
B-Vectran ensimmäinen vuosimalli oli lastentautien vaivaama, listat irtoilivat, jouset katkeilivat ym. pikkujuttuja oli paljon, muutamalla työkaverillakin oli uutena hankitut varhaiset B-Vectrat joissa oli paljon ongelmia, mutta ne ongelmat kyllä korjattiin myöhempiin vuosimalleihin ja B-Vectrahan oli suuri myyntimenestys mallina ja niitä myytiin todella paljon etenkin työsuhdeautoiksi jotka saavat kokea todella karua kohtelua usein kun auto ei ole oma eikä siitä käyttäjä välitä. Lehdistö sitä vain ampui kovilla etenkin Briteissä. Itse auto ainakin minun käsittääkseni oli ihan hyvä. Mutta usein mielikuvat eivät vastaa todellisuutta muutenkaan.|vectraman| kirjoitti:Mutta eikös Vectra ole lapsenvioissa melko kärkikastia? Ainakin alkupään Vectrat, jtn tuollaista olen jostakin päähäni saanut
Listat pysyy kiinni roudarinteipillä. Samoin moni muukin paikka. Eihän se kaunis näky ole, mutta toisaalta mikään uusi auto ei alita vanhan kakslitraisen diesel-Vectran kulutuslukuja samalla neljän hengen ja koiran mökkimatkakuormalla ja vauhdilla.
komia on rekordi!
ja mitä b vectraan tulee niin ite ainakin ollut ihan tyytyväinen tuohon omaani. rapsakka 470t mittarissa ja nesteet pysyy sisällä, kuluttaa niin ku diisselin pitääkin ja tuntuu liikkuvanki vielä. ruostettakaan ei ole kuin kuskin ovessa ja toisessa takakaaressa alkua ja katsastuksestaki läpi ilman huomautuksia. kyllä minä uskallan veikata että mennään reilusti 80 luvulle jolloin ooppeli on huonon maineensa saanut.
ja mitä b vectraan tulee niin ite ainakin ollut ihan tyytyväinen tuohon omaani. rapsakka 470t mittarissa ja nesteet pysyy sisällä, kuluttaa niin ku diisselin pitääkin ja tuntuu liikkuvanki vielä. ruostettakaan ei ole kuin kuskin ovessa ja toisessa takakaaressa alkua ja katsastuksestaki läpi ilman huomautuksia. kyllä minä uskallan veikata että mennään reilusti 80 luvulle jolloin ooppeli on huonon maineensa saanut.
Vectra c 2.2 -06
Fontera 2.2 dti -00
http://www.wolfoil.com/en/productaanbeveling.html
Fontera 2.2 dti -00
http://www.wolfoil.com/en/productaanbeveling.html
tää on kyl hieno reccu
hyvä juttu oli tosiaan tossa maaseutulaisessa, tuli lueskeltua. ja lehti talteen totta kai.
hyvä juttu oli tosiaan tossa maaseutulaisessa, tuli lueskeltua. ja lehti talteen totta kai.
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Varaosa-auton nouto ei ota onnistuakseen, se vaatii trailerin, vetoauton ja riittävillä kirjaimilla varustetun ajokortin yhdistämistä. Aina joku tuntuu tekevän oharin.

Eilen sitten lopulta natsasi. Kyllästyin sopivien traileriviritelmien etsimiseen ja päädyin irtolavahinuriin. Mikkelin takana oli jo talvi päällä. Kuvassa arvioidaan pitkän seisonnan ruostuttaman Rekordin kuljetuskestävyyttä.

Tässä näkyy vähän takametsien seisojan lahousastetta. Nurmikon päällä nuokkuminen ei tee pohjalle hyvää. Myyjä kuitenkin kehui auton pakoputkea uudeksi. Mitähän se mahtaa tarkoittaa yli 10 vuotta sitten käytöstä poistetulla menopelillä?

Trailerikaverit arvioivat noin 350 kilometrin pituisen hakulenkin hinnan jäävän pariin sataan euroon. Lukuisten ohareiden jälkeen päädyin oikeaan kuljetusyritykseen, hinausautolla tehtynä tuo lähes kuuden tunnin keikka maksoi tuon parisataa plus alvin. Hintaa ei voi pitää kovin pahana kuluneeseen aikaan ja ajettuihin kilometreihin nähden. Rekordin nouto tuli silti melko tasan yhtä kalliiksi kuin itse auto.

Toisessa päässä Rekord laskettiin ennalta suunniteltuun paikkaan autotallin viereen. Se on siinä sen verran näkösällä, että "hallitus" ei sitä kauaa siedä. Turha yrittää selittää, että autonromut ovat oleellinen osa maalaismaisemaa.
Jostain syystä Rekordin toinen etuikkuna oli auki, joten auto oli melko täynnä lunta sisältä. Se oli umpijäässä, joten sutasin siihen vähän muovia suojaksi. Pitää yrittää irrottaa penkit ja viedä ne navettaan suojaan heti kun seuraavan kerran ehdin mökille.

Pojat ovat joskus haaveilleen "peltoautosta". Tässähän sellainen olisi. Myyjän mukaan auton kone käy, joten auto ehkä myös liikkuisi, mutta jarruja siinä tuskin on. Ainakin pohjan alle vilkaissut hinausautokuski totesi jarruputket läpilahoiksi. Toisaalta "hallitus" ei kauaa romuautoa nurkissa katsele, joten eiköhän tuo purkuun mene.

Punaisen Reksan väliaikainen loppusijoituspaikka kotikuusen alla. Naapuri lupaisi käydä kokeilemassa, nousisiko alasjäätynyt etuikkuna ylös nyt, kun ilmat ovat lauhtuneet. Vaihtoehtoisesti hän lupasi laittaa siihen kunnon muovituksen. Minun jäljiltä lumentulo on estetty vain navetan takaa löytyneillä lannoitesäkin repaleilla, kun auton noutokeika aukesi niin yllättäen työmatkan keskelle, ettei mukana ollut edes mökin avaimia.
outoa porukkaa tuo hallitusväki.. ei mitään ymmärrystä taltioiduista aarteista 
Uusimassa mobilistissa oli aukeama Rüsselsheimin tehtaasta silloin aikaa miekka ja kypärä ja kuvissa on näitä rekordeja, yhteenkin koriin vedetään punaista, mistä sen tietäisi jos se olisi tämä punainen 
Joo, siinäpä hieno lukulahjaidea isänpäiväksi itselleni! Mikä sopii sikälikin sarjaan, että tuon punaisen Rekun ostopäätös perusteltiin hallitukselle paitsi hankinnan kaikinpuolisella kannattavuudella myös sillä, että se kattaa pojan ja minun joululahjat.