Hyvä kolarikorjaamo&maalaamo

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Noniin.. Taas kerran muut töppäilee ja minä kärsin. Tänään aamulla yks bemarikuski päätti parkkipaikalla peruuttaa mun auton nokkaan. :mad: Sillä oli vetokoukku ja vm. 83 518 bemussa on kanssa sellanen mukava ulkoneva metallipuskuri. Oma etupuskuri meni palasiksi, puskurin alla oleva tukirauta painu kasaan ja etuvalon alle tuli koukusta pieni painauma.

Nyt pitäisi löytää joku hyvä paikka, mihin auton vien. Korjaamolla ei niinkään väliä, koska peltitöitä ei juurikaan ole ja puskurinhan nyt ruuvaa kuka tahansa kiinni. Lähinnä kiinnostaisi, että millä korjaamolla on AMMATTITAITOINEN maalari tai mikä korjaamo käyttää jotain hyvää maalaamoa joka taitaa kameleontin ruiskuttamisen.

Lähinnä näin jälkeenpäin hymyilyttää, kun etuhelma oli jo ennestään halki, niin nyt saan ehjää tilalle. Täytyy ehdottaa korjaamolle, että tilaisivat mulle Saksasta sellasen aikasten nätin etupuskurin ja ite maksaisin erotuksen mitä siitä tulee verrattuna vakiopuskuri+etuhelma yhdistelmään.. :wink:
GeeTee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja GeeTee »

AutoTanskanen Lahnuksentie 21 01800 klaukkala. puh 8794808
sauli
'Senator'
'Senator'

On 2003-10-09 22:56, GeeTee wrote:
AutoTanskanen Lahnuksentie 21 01800 klaukkala. puh 8794808

Asun 3 kilometrin päässä tosta, joten sinänsä vois olla ihan hyvä vaihtoehto. Se on vaan aina ohiajaessa näyttänyt niin epämääräseltä paikalta, ettei ole koskaan sisään uskaltautunut.
GeeTee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja GeeTee »

kannattaa käydä ainakin kysymässä.
K2Ri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja K2Ri »

No voi perskeleen pemarikuskit.. Tilaappa sellanen Lenk:n "Last Edition" spoileripuskuri sitte tilalle. On meinaa hieno!

Ootko nyt ees tulossa vkl:na Lahtee CCL-cruisingeihi?

Ja hyvä maalaamo Lahdessa: Saksalan Automaalaamo. Maalannut useita thyyning autoja hyvin tuloksin, aivan kuten tuon minunkin rassin. :smile:
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Kuva
sauli
'Senator'
'Senator'

Tilalle tulee varmaankin shiva-automotiven puskin.
Kuva

Toi on mun mielestä tosi nätti. :smile: Toisaalta se lenk:n mallikin sopis tosi hyvin.. Tulee vaikee valinta.

Tottakai mä CCL cruisinkeihin tuun! Vaikka auto onkin vähän koomisen näkönen tällä hetkellä. :grin: Lauantai sopis mulle paremmin, koska perjantaina oon yli yheksään asti töissä.
sauli
'Senator'
'Senator'

Noniin noniin.. Vaikeaksi meni taas. If-Sammon tarkastaja väitti, että puskurin halkeamat saa korjattua uuden verosiksi muovihitsaamalla. Minä sitten hieman ihmettelin, että tuleeko siitä minkään näkönen. Noh, menin kysymään asiaa Auto Tanskaselta Lahnuksesta ja se sanoi, ettei siitä hitsaamalla yhtään mitään tule.

Nyt sitten vien auton maanantaina sinne ja joku Tanskaselle entisestään tuttu tarkastaja tulee kattomaan autoa. En ollu aikasemmin ees kuullut, että puskureita hitsailtais. :roll:
wille-
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja wille- »

kyllähän ammattitaitoinen muovihitsari hyvää jälkeä saa, mutta ei se uudenveroista ole...:eek:
kapiteeli
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja kapiteeli »

Lähinnä kiinnostaisi, että millä korjaamolla on AMMATTITAITOINEN maalari tai mikä korjaamo käyttää jotain hyvää maalaamoa joka taitaa kameleontin ruiskuttamisen.
Kysyppä täältä. Ovat muutamaan kertaa korjailleet Vectraani hyvin ja edullisesti.

<UL>
<LI>Auto-Pläkkärit
<LI>Rattitie 20
<LI>00770 HELSINKI
<LI>
<LI>Puh 09 347 4313
<LI>Fax 09 347 4314
</UL>

<font size=-1>[ This Message was edited by: kapiteeli on 2003-10-10 16:20 ]</font>
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Hyvä kolarikorjaamo&maalaamo

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

http://www.kolumbus.fi/auto.uuspelto/index.html

ajattelin tonne viedä ku toi takakaari tarvis korjata ku joku siihen ovella tökkäs... hinta näyttää sivujen mukaan 150e eli just omavastuun verran...
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Re: Hyvä kolarikorjaamo&maalaamo

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Eikös Automuovissa tehdä maalaushommia ja hitsaillaan noita puskureitakin?

http://www.automuovikem.fi/
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
Vastaa Viestiin