Teija.T. kirjoitti:Astran alkup. soittimessa on joka kulmassa tuommonen kolo mutta cd-paneelissa niitä ei ole. Tällä hetkellä ei ole töiden takia kauheasti aikaa perehtyä tuon irrottamiseen että hifejä laitellessa viimeistään sitten irti ja uudelle omistajalle. Ja onhan tuolla ulkoa kylmäkin alkaa autoa purkaa kun ei mitään hallia ole saati lämmintä tilaa
eihän auton sisätilojen purkamiseen sen kummempaa lämmintä tilaa tarvitse, lähinnä jonkun kuskiksi ja itselle koppa olutta käsittelyyn ja pieni määrä työkaluja ja näin saatiin hanskalokero irti illan mittaan hissuksiin purkaen-juoden-purkaen jne jne. metodilla
T: tällaistakin toimintaa hajoittanut
Ajossa: Opel Omega B2 2.2 16v -02
Ex: Opel Omega A 2.0i -93
En jaksa uutta ketjua kirjoittaa, niin kysyn täällä kun melkein samasta asiasta kyse. Eli B Vectrassa ärsyttää ne hyödyttömät mukitelineet, pois olen sen paketin kerran ottanut, mutta saako siihen tilalle jotain fiksua säilytyslokeroa?
Opel Omega 3.0 executive manual -00
ex Opel Vectra B CD Sport 2.0 -97
pomppa kirjoitti:En jaksa uutta ketjua kirjoittaa, niin kysyn täällä kun melkein samasta asiasta kyse. Eli B Vectrassa ärsyttää ne hyödyttömät mukitelineet, pois olen sen paketin kerran ottanut, mutta saako siihen tilalle jotain fiksua säilytyslokeroa?
Samaa olen miettinyt itsekin. Niin onnettoman vähissä on säilytystilat B-Vekussa, että tarttis tuollaisen pienen lokeron just.