20SEH kadetin flekti ei lähde pyörimään
-
blackangel85
- 'Senator'

Re: 20SEH kadetin flekti ei lähde pyörimään
jep, eli pistin auton käyntiin ja painoin kaasua jonkun verran ni työnsi kunnolla nestettä siitä ylivuotoletkusta kylmänä :/
sellanen tul mieleen et kiertääköhän siel varmasti nesteet nyt ihan oikein? itellä kävi mantan seh:hin kanssa pien kämmi kun men pari letkua väärin ni ei oikeen toiminu
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
blackangel85
- 'Senator'

ollaan tarkastettu kaverin 20NE konnesta noi letkuta. mutt mitä ongelmia tuli?ja mitkä letkut oli sekasin? itelläni oli ilmeisesti aluks kennolle tuleva letku ja siihen muovi putken keskiosaan tulva letku väärinpäin, mutt opelilla sanoivat ettei sialla oo väliä.
jotku lämppärin kennon letkut mullakin oli persiillään muistaakseni meni joteki sillei et molemmat letkut koitti työntää tavaraa kennolle, alko sit puskemaan pihalle kamppeet.
mulla oli tosta sehhistä kansipahvi paskana ja se tuppas kyl keräämään painetta paisariin eli toisin sanoen puski vettä sinne ihan huolella. ei oo kallis ottaa kansi irti ja kahtoo se kunto. onkohan entinen omistaja muistanu jälkikiristää noi kannenpultit?
mulla oli tosta sehhistä kansipahvi paskana ja se tuppas kyl keräämään painetta paisariin eli toisin sanoen puski vettä sinne ihan huolella. ei oo kallis ottaa kansi irti ja kahtoo se kunto. onkohan entinen omistaja muistanu jälkikiristää noi kannenpultit?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Jälkikiristystä ei mun muistini mukaan enää tehdä, vaan se on tuo 25Nm + 60ast + 60ast + 60ast.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
mun koneen kans pahvin mukana tulleessa lapussa oli ohje että eka noi sun mainitsemat arvot ja sit kone kuumaksi>> kylmäksi ja oisko ollu 30 astetta lisää
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
-
blackangel85
- 'Senator'

Jep, elikkäs ongelma näyttikin ratkeevan kansi rempalla
vaikka entisesssä kansipahvissa ei näkynyt suoraan mistä oli vuotannut, mutta muuten pahvi oli kyll aika märkä sieltä sun täältä... Siihen oli tehty kuulma kansiremppa ja sen jälkeen kone oli seissy ulkona 2-3 vuotta :S joten saatto olla ett se ei ollu kunnolla putsannu lohkoa ja muita, ku uutta tiivistettä laitto tai sitten ei ollu tehny jälkikiristystä... mutt pää asia on ett nyt toimii! eikä enää kylmänä tai lämpimänä työnnä siitä ylivuotoletkusta säiliöönkään takasi nestettä.